اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 16 بهمن 1391 / کد مطلب: 5227 / نظرات: 2

سبحانی فر/


موافقت با احداث ناحیه صنعتی داورزن،ششتمد و روداب


موافقت با احداث ناحیه صنعتی داورزنششتمد و روداب
عضو کمیسیون صنعت،معدن و تجارت در مجلس شورای اسلامی از ایجاد شهرک‌های صنعتی در منطقه روداب،ششتمد و داورزن برای از بین بردن معضل بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان خبر دادو تصریح کرد: درخواست ایجاد ناحیه صنعتی در این نواحی کمتر توسعه یافته مورد موافقت اولیه ریاست سازمان شهرک‌های صنعتی قرار گرفته است و با یاری خداوند این امر موجب پیشرفت و توسعه این مناطق خواهد شد.
علی سبحانی‌فر اظهار کرد: برای توسعه هر منطقه‌ای باید زیرساخت‌های آن را فراهم کرد به عنوان مثال شهرک‌های صنعتی نمونه بارز جلب سرمایه‌گذار در ایجاد زیرساخت‌ها است.
وی با اشاره به توسعه صنعت وتولید در منطقه سبزوار خاطر نشان کرد: شهرک‌های صنعتی در منطقه در حال آماده‌ پذیرش سرمایه گذاران می باشد هستند و زیرساخت‌های شهرک صنعتی شماره دو این شهرستان تکمیل وآن هم نیز آماده پذیرش سرمایه‌گذار است.
سبحانی‌فر یادآور شدیکی از مشکلات صنایع در شهرستان سبزوار نبود اداره استاندارد است که با پیگیری‌های انجام شده دستور لازم برای استقرار این اداره در شهرستان سبزوار از ریاست سازمان استاندارد کشور گرفته شده است و در حال حاضر پیگیر مراحل اداری آن هستیم تا در آینده نزدیک افتتاح شود.
نماینده مردم سبزوار جوین ،جغتای، خوشاب،داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با حمایت مجلس و دولت از سرمایه‌گذاران بخش صنعت و تولید گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، مجلس طرحی را به صورت مشترک با کمیسیون صنعت، معدن و تجارت و کمیسیون ویژه اصل 44 تهیه و در دستور کار قرار داده و با ارجاع به کمسیون‌های مربوطه بررسی کار شناسی قرار گرفته تا در صحن علنی مجلس مطرح و به رأی نهایی گذاشته شود.
وی خاطر نشان کرد: این طرح حمایتی شامل دو بخش است که یکی بخش حمایت های مالی است از جمله دریافت تسهیلات، مالیات، بیمه و تمام بخش‌هایی که جنبه مالی دارند می‌شود و بخش دوم طرح شامل مسایل حقوقی و قضایی است که می‌توان به گمرک، اصناف، اسناد اداری اشاره کرد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


عليرضا | ايميل
باتشكر از زحمات نمايندگان محترم كه به فكر اشتغال جوانان هستند آقايان محسني وسبحاني خداقوت