اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 بهمن 1391 / کد مطلب: 5242 / نظرات: 0


طرح مروج سلامت در 60 آموزشگاه سبزوار اجرا شد


طرح مروج سلامت در 60 آموزشگاه سبزوار اجرا شد       معاون مدیر كل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار از آغاز اجرای طرح مروج سلامت در 60 مدرسه این شهرستان خبر داد .
  
به گزارش سبزوارپیام،مهندس قدرت ا... راه چمنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : در راستای ارتقای سطح سلامت در مدارس به عنوان مهم ترین اجتماعات در هر شهری طرح مروج سلامت با آغاز دوره آموزشی برگزار كنندگان این طرح به طور رسمی آغاز شد.

وی افزود : دوره آموزشی این طرح با حضور 300 نفر از مدیران مدارس ،‌معاونان پرورشی و آموزشی ،‌مراقبین سلامت و مشاورین و مربیان تربیت بدنی این شهرستان به مدت 10 روز برگزار شد.

وی اجرای این طرح را در هشت شاخص برنامه جامع آموزش سلامت ، ارایه خدمات بالینی در مدرسه ، سلامت محیط مدرسه ، بهبود تغذیه در مدرسه ، تحرك فیزیكی ، ارتقای سلامت كاركنان مدرسه ، خدمات سلامت روان ، مشاركت والدین در برنامه های سلامت عنوان كرد.

وی افزود : اجرای این طرح با آغاز دهه مبارك فجر در 60 مدرسه سبزوار آغاز شد و ارزیابی چگونگی اجرای طرح نیز توسط كارشناسان بهداشت در اواخر بهمن ماه در دو مرحله اجرا می شود و براساس امتیاز مدارس از یك تا پنج ستاره رتبه بندی خواهند شد. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.