اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 18 بهمن 1391 / کد مطلب: 5247 / نظرات: 1


محسن کاوه: فدراسيون کشتي با حاميان مالي تيم‌ها تعامل بهتري داشته باشد


سرمربي تيم قهرمان ليگ برتر کشتي ايران اعتقاد دارد که وظيفه فدراسيون کشتي جذب سرمايه‌گذارها است اما در ادامه بايد به آن‌ها احترام گذاشت.

 به گزارش سبزوارپیام ، محسن کاوه در گفت‌وگو با ايسنا ، درباره پرداخت مبلغ تبليغات ليگ کشتي به تيم‌هاي حاضر در ليگ اظهار کرد: بايد به اصل قضيه بپردازيم که آن هم برقرار کردن رابطه و تعامل مناسب بين فدراسيون کشتي و اسپانسرها است چرا که فکر نمي‌کنم مبلغ قرارداد تبليغات آنقدر چشمگير باشد که تيم‌ها چشمداشتي به آن داشته باشند ولي بايد براي تيم‌ها ارزش قائل شد.

وي در توضيح اين مطلب گفت: اگر خيلي شفاف گفته شود که به طور مثال مبلغ قراداد فلان قدر است و هر باشگاه سهم مشخصي دارد، چون شايد آن مبلغ زياد نباشد خود باشگاه‌ها آن را به فدراسيون هديه کنند که اين باعث احترام گذاشتن به باشگاه‌ها و تعامل بين فدراسيون و باشگاه خواهد شد.

کاوه ادامه داد: متاسفانه نه تنها مبلغي به باشگاه‌ها پرداخت نشد حتي لوح‌هايي هم که گفته شده بود براي مديران و سرپرست‌هاي تيم‌ها در نظر گرفته شده به آن‌ها اهدا نشد که اين مسئله باعث دلگيري اسپانسرها مي‌شود و شايد براي حضور دوباره‌شان در ليگ دلسردي ايجاد شود.

سرمربي تيم کشتي آزاد ثامن‌الحجج سبزوار در پايان تصريح کرد: اشکالي نداشت اگر پس از پايان مسابقه‌ها با دادن يک نامه خشک و خالي از تيم‌ها به خاطر حضورشان تشکر مي‌شد و به آن‌ها خسته نباشيد مي‌گفتند، ولي حتي اين اتفاق هم نيفتاد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.