اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 19 بهمن 1391 / کد مطلب: 5260 / نظرات: 0


نمایشگاه بزرگ نقاشی و كاردستی دانش آموزان در سبزوار برگزار شد


نمایشگاه بزرگ نقاشی و كاردستی دانش آموزان در سبزوار برگزار شد    به مناسبت دهه فجر، نمایشگاه بزرگ نقاشی و كاردستی دانش آموزان در شهرستان سبزوار برگزار شد.
  
به گزارش سبزوارپیام، معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار امروز در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگاران گفت : این نمایشگاه با هدف ایجاد آشنایی با آرمان ها ، ارزش ها ، خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی بر پا شده است.

اشرف باغانی،افزایش باور عمومی نسبت به مسیر آینده سرشار از روشنایی و امید و همچنین آشنایی با نامگذاری سال جدید تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی از جمله اهداف دیگر برگزاری این نمایشگاه است.

وی با اشاره به موضوعات آثار این نمایشگاه افزود : آثار ارسالی به نمایشگاه در پایه اول و دوم با موضوع كودك و انقلاب و خاطرات انقلاب ، در پایه سوم و چهارم با موضوع حجاب در كلام و نگاه شهید و همچنین نقش مدرسه در انقلاب و در پایه پنجم و ششم با موضوع نوجوان و انقلاب و همچنین تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی در انقلاب می باشد.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب دانش آموزان از این نمایشگاه افزود : حدود دو هزار اثر دانش آموزی در این نمایشگاه جمع آوری شده كه به 34 اثر برتر هدایایی اهدا می گردد.

باغانی همچنین به برگزاری سه كارگاه آموزشی برای دانش آموزان در این شهرستان خبر داد.

او افزود: كارگاههای ' نقاشی ' ، 'كاغذ و تا' و 'كارگاه كار با گل' در حاشیه این نمایشگاه برای دانش آموزان برنامه ریزی شده ، تا ضمن بازدید، اوقات به یاد ماندنی برای دانش آموزان ایجاد شود . 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.