اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 20 بهمن 1391 / کد مطلب: 5261 / نظرات: 0


یك استاد حوزه و دانشگاه : شهید مظهر نور ، شفاعت ، عزت و حیات است


یك استاد حوزه و دانشگاه : شهید مظهر نور  شفاعت  عزت و حیات است      یك استاد حوزه و دانشگاه گفت : شهید مظهر نور ، شفاعت ، عزت و حیات بوده و برای ما سراسر درس است .
  
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین دكتر ' احمد وحید 'عصر پنج شنبه در مراسم 'میهمانی لاله ها' در گلزار شهدای سبزوار ، توفیقات عظیمی كه انقلاب اسلامی برای ملت ایران به ارمغان آورده است را یاد آور شد.

وی افزود : ایران تنها كشوری در دنیاست كه در زیر سایه ولایت زندگی می كند و لذا همه ما باید از این فضا و بركات نهایت استفاده را ببریم.

وی اظهارداشت : تقدیم بیش از 220 هزار شهید برای پاسداری از اسلام و حفظ كیان ایران اسلامی، وظیفه همگان را سنگین می كند و باید پاسدار این خونهای پاك باشیم.

حجت الاسلام وحید در بخش دیگری از سخنانش به اعلام همبستگی همافران نیروی هوایی با امام امت و رژه تاریخی آنان در 19 بهمن 57 اشاره كرد و گفت : به تعبیر مقام معظم رهبری 'اعلام همبستگی و بیعت همافران با امام امت یك حركت عاشورایی بود. '

وی افزود : پیشرفت های تعجب برانگیز و عظیم در نیروی هوایی به بركت این حركت عاشورایی و حركت های دیگر است .

وی در پایان اظهارداشت : 22 بهمن روز بی نظیری است كه امام راحل (ره) ازآن به عنوان یوم الله تعبیر كرده اند و لذا حضور گسترده درراهپیمایی ویژه این روز یك عبادت بوده و مشت محكمی بر دهان مستكبرین و ظالمان تاریخ است.

در آیین معنوی 'میهمانی لاله ها ' جمع زیادی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، روحانیون معزز ، مسوولان ، نیروهای نظامی و انتظامی ،بسیجیان و اقشار مختلف مردم شهرستان سبزوار حضور داشتند و آنان با گلباران و عطر افشانی مزار شهدا با آنان و امام شهیدان تجدید پیمان كردند. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.