اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 20 بهمن 1391 / کد مطلب: 5264 / نظرات: 0

هفته دهم مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور


تیم هیات هندبال بانوان فارس در دیدار با ثامن الحجج (ع) سبزوار حاضر نشد


تیم هیات هندبال بانوان فارس در دیدار با ثامن الحجج ع سبزوار حاضر نشد در هفته دهم دور برگشت از سری مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های كشور، تیم 'هیات هندبال فیروز آباد فارس' در دیدار با حریف خود 'موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار' حاضر نشد.
 
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، قرار بود تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار میزبان تیم 'هیئت هندبال فیروزآباد فارس' در سالن سربداران این شهرستان باشد.

سرمربی تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از طریق فدراسیون مطلع شدیم كه تیم هیات هندبال فیروز آباد فارس برای بازی در مقابل تیم ما حاضر نمی شود.

'ناهید غارسی' با اشاره به شكست خانگی تیم فیروز آباد فارس از تیم سبزوار در دور رفت این رقابت ها با اختلاف 19 گل گفت: مشكلات مالی هم یكی از دلایل حاضر نشدن این تیم است.

وی افزود: تیم هیات هندبال فارس در نیم فصل دوم نسبت به نیم فصل اول شروع خوبی داشت.

وی به آمادگی كامل تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار برای میزبانی این بازی اشاره كرد و اظهار داشت: تیم ما تمرینات منظمی داشته و بازیكنان از آمادگی خوبی برخوردار بودند.

او با اشاره به قوانین كمیته انضباطی در زمینه چنین رویدادهایی گفت: چون تیم هیات هندبال فیروز آباد فارس به میدان نیامد، نتیجه این مسابقه 10 بر صفر به نفع تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار ثبت می شود.

'غارسی' افزود: با این نتیجه، تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار با 19 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم های شهید شاهرخ شكوهی كردستان و بیمه رازی تهران در رده های دوم و سوم هستند.

او گفت: تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار 27 بهمن ماه جاری در سالن سربداران این شهرستان میزبان تیم نفت و گاز گچساران است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.