اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 بهمن 1391 / کد مطلب: 5265 / نظرات: 0

مردم ششتمد:


با حضور گسترده در راهپیمایی عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می كشیم


با حضور گسترده در راهپیمایی عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می كشیم مردم شهر ششتمد سبزوار گفتند: به كوری چشم دشمنان با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان می كشیم.
  
به گزارش سبزوارپیام، جمعی از آنان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، آمادگی خود را برای شركت در راهپیمایی روز 22بهمن اعلام داشته و آن را پاسخی كوبنده به تحریم ها و تهدید های دشمنان دانستند.

یك شهروند ششتمد در این باره گفت: روز 22بهمن، عیدی است كه ثمره تلاش امام راحل و خون شهدای عزیز است.

محمد رضا اكبری افزود: راهپیمایی 22بهمن هر سال با شكوه خاصی در جای جای ایران اسلامی برگزار می شود و امسال نیز مردم گسترده تر از سال های قبل و با حضوری وصف ناپذیر در این راهپیمایی شركت خواهند كرد.

این ورزشكار افزود: تدابیر لازم اندیشیده شده تا ورزشكاران ششتمد با لباس ورزشی همپای سایر اقشار مردم در این راهپیمایی شركت كنند.

یكی از فرهنگیان ششتمد نیز گفت: با توجه به بیداری اسلامی در منطقه كه ثمره تفكرات امام راحل، منویات رهبر معظم انقلاب و تلاش مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و با توجه به تحولات جدید منطقه و فشارهای مختلف اقتصادی بر مردم ایران، ضرورت حضور گسترده و باشكوه در راهپیمایی امسال ملموس تر است.

قاسم تقی پور افزود: حضور گسترده و با شكوه مردم در این راهپیمایی موجب عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی است و دشمنان داخلی و خارجی را مایوس می كند.

وی اظهار داشت: ما شركت در راهپیمایی 22 بهمن را به عنوان یك تكلیف شرعی دانسته و هیچ توجیهی برای شركت نكردن خود نمی بینیم و هیچ چیز خللی در انجام این فریضه ایجاد نخواهد كرد.

یكی از ساكنان روستای برازق ششتمد هم گفت: هر سال در راهپیمایی های طول انقلاب شركت كرده ام و امسال نیز به همراه جمعی از روستائیان این روستا برای شركت در راهپیمای 22 بهمن به ششتمد مراجعه خواهم كرد.

علیرضا حسینی افزود: هر چه عمر انقلاب اسلامی ایران بیشتر می شود، حضور مردم در مناسبت های ملی و مذهبی پررنگ تر و گسترده تر می گردد.

وی اظهار داشت: به عنوان یك كشاورز از تمام كشاورزان و روستائیان می خواهم

امسال كه دشمنان به خیال خود به دنبال تهدید و فشار اقتصادی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، با حضور گسترده تر خود نشان دهند كه اقشار كشاورز و روستایی ایران همچنان دنباله رو تفكرات امام راحل و فرامین رهبر معظم انقلاب و ولی فقیه هستند.

یكی دیگر از شهروندان ششتمد نیز گفت: شهدای عزیز جان خود را برای نظام اسلامی فدا كردند، آزادگان سختی های فراوان كشیدند و جانبازان رنجهای بسیار متحمل شدند و اینك اگر ما از انجام حداقل وظیفه ملی و مذهبی خود كه شركت در راهپیمایی است دریغ كنیم، بسیار ناجوانمردانه است.

محمد عریانی افزود: به حرمت كلام امام راحل، به تبعیت از ولی فقیه و برای پاسداشت خون شهدا و تكریم حماسه جاودان جانبازان و آزادگان در راهپیمایی 22 بهمن شركت خواهیم كرد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.