اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 20 بهمن 1391 / کد مطلب: 5268 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن:


دهه فجر در حافظه تاریخ و انسان ها باقی خواهد ماند


دهه فجر در حافظه تاریخ و انسان ها باقی خواهد ماند     امام جمعه شهرستان داورزن گفت: دهه مبارك فجر از جمله ایام الله است و در حافظه تاریخ و انسان ها باقی خواهد ماند.
   
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، حجت الاسلام 'محمود مداحی' در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: اتكا به خدا، اطاعت از خدا و اهل بیت(ع)، الطاف و عنایات غیبی، همدلی و اتحاد و صمیمیت ملت، ولایت مطلقه و رهبری امام خمینی (ره) و عاشورای حسینی، همه از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بر طاغوت بودند.

وی با اشاره به رهبری امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب گفت: خداوند، معمار كبیر انقلاب اسلامی و سپس امام خامنه ای را به ملت ارزانی داشت كه ملت ایران را در صراط اقوم الهی ثابت قدم نگه دارد.

امام جمعه شهرستان داورزن اظهار داشت: مسلمانان، انقلاب اسلامی ایران را نجات دهنده مسلمین سراسر جهان می دانند و چشم امید خود را به این انقلاب دوخته اند.

وی همچنین خطاب به سران آمریكا گفت: درخواست مذاكره شما از روی حسن نیت نیست و از روی سوء نیت است و مشكلی را حل نمی كند.

او افزود: ملت ایران یك بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را ناكام خواهند كرد.

وی به شگرد ها و روش های استكبار در منطقه اسلامی اشاره كرد و افزود: استكبار جهانی برای برون رفت از چاله های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خود در منطقه، راهها و شگردهای شیطانی بوجود آورده و تصور می كند با این دسیسه ها می تواند جلو رشد فزاینده انقلاب اسلامی را بگیرد و یا آن را سركوب كند.

وی با اشاره به اتحاد ملت ایران در برابر دسیسه های دشمنان گفت: دشمن در صدد تحریك احساسات نژادی و قومی در بین مسلمین است اما ملت ما با وحدت خود تحت رهبری امام خامنه ای در مقابل آمریكا و هم پیمانانش خواهد ایستاد و آنها را به زمین خواهد زد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.