اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 21 بهمن 1391 / کد مطلب: 5275 / نظرات: 0


100 واحد مسكونی برای مددجویان بهزیستی سبزوار بهره برداری شد


100 واحد مسكونی برای مددجویان بهزیستی سبزوار بهره برداری شد  به مناسبت گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،100 واحد مسكونی برای مددجویان و معلولان تحت پوشش اداره بهزیستی سبزوار روز شنبه در آیینی با حضور مسوولان استانی و محلی بهره برداری شد.
   
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، همچنین ساختمان جدید اداره بهزیستی سبزوار نیز افتتاح و بهره برداری شد.

رییس اداره بهزیستی سبزوار در حاشیه افتتاح از این پروژه ها، گفت : این واحدهای مسكونی توسط موسسه خیریه مسكن ساز مولای متقیان و شركت تعاونی مسكن جامعه معلولان سامان سبزوار كه اعضای این دو شركت از خیرین و معلولان هستند، احداث شد.

'محمد حسین هادوی فر' با اظهار اینكه هزینه احداث هر واحد مسكن 300 میلیون ریال بوده است ،افزود : 40 میلیون ریال از این مبلغ كمك سازمان بهزیستی ، 60 میلیون ریال كمك خیران و 200 میلیون ریال تسهیلات بانكی برای هر واحد بوده است.

رییس اداره بهزیستی سبزوار در خصوص ساختمان جدید این اداره هم گفت : هشت میلیارد ریال برای این ساختمان هزینه شده كه 500 میلیون ریال آن از طریق خیران تامین شده است .

'هادوی فر ' افزود : ساختمان اداره بهزیستی از طرح های توسعه و تكمیل بوده و با زیربنای یك هزار و 760 مترمربع و از سال 87 بنای آن نهاده شد . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.