اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 بهمن 1391 / کد مطلب: 5278 / نظرات: 0

سبزواری ها حماسه آفریدند/


مردم سبزوار در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را مایوس كردند


مردم سبزوار در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان  را مایوس كردند  ده ها هزار نفر از مردمان دیار سربداران 'سبزوار' با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حمایت همه جانبه خود از انقلاب ، نظام و ولایت فقیه را اعلام و بار دیگر دشمنان انقلاب و نظام را مایوس كردند. 
    
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا، شهروندان سبزواری با این حضور خود بار دیگر با ارزش های انقلاب و امام راحل بیعت كرده و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیك گفتند.

در این مراسم فرماندار سبزوار ، امام جمعه ، نمایندگان مردم در مجلس دركنار روحانیون ،خانواده شهدا، ایثارگران و سایر اقشار مردم حضور یافتند.

شهروندان سبزواری اعم از پیر ، جوان ، زن و مرد همگام با ملت غیرتمند ایران اسلامی در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب ، مسیر چهار راه بیهق تا میدان كارگر این شهر را پیمودند.

راهپیمایان با مشت های گره كرده شعارهای 'الله اكبر،الله اكبر'، 'مرگ بر آمریكا، مرگ بر اسرائیل ' و غیره بار دیگر خشم و انزجار خود را از دشمنان انقلاب و نظام و استكبار جهانی اعلام كردند.

مردم در سالروز پیروزی انقلاب شعار 'در بهار آزادی ،جای شهدا خالی '،' 22 بهمن ماه روز طلوع نور است' ، به لطف پروردگار زمینه ظهور است '، '22 بهمن ماه نماد وحدت است'، '22 بهمن ماه نوید رحمت است 'فریاد كردند.

شهروندان سبزوار در این مراسم ملی تصاویری از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و پارچه نوشته هایی با مضمون پیروی از ولایت و حمایت از انقلاب و نظام را با خود حمل می كردند.

برپایی نمایشگاه پوستر و عكس انقلاب و ایستگاه های صلواتی فرهنگی از برنامه های حاشیه این راهپیمایی بود.

در پایان این مراسم قطعنامه سراسری قرائت كه با تكبیر جمعیت مورد تایید راهپیمایان قرار گرفت.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.