اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 30 شهريور 1390 / کد مطلب: 528 / نظرات: 0


فرماندار ویژه سبزوار:مقدمات و بستر لازم براي اجراي سرشماري نفوس و مسكن فراهم شده است


 معاون استاندار و فرماندار ويژه سبزوار گفت: مقدمات و بستر لازم براي اجراي سرشماري نفوس و مسكن در اين شهرستان فراهم شده و امكانات براي اين منظور بسيج شده اند .
به گزارش ايرنا، مهندس 'قاسم شعباني عطار'  در جمع مديران دستگاه هاي اجرايي سبزوار زمان اجراي اين سرشماري را از دوم تا 22 آبان ذكر كرد و افزود: سرشماري نفوس و مسكن پيش از اين هر 10 سال يكبار انجام مي شد كه امسال براي نخستين بار به صورت پنج ساله اجرا مي شود.
وي با اشاره به صدور احكام لازم گفت: فرماندار به عنوان رييس سرشماري نفوس و مسكن و معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرمانداري به عنوان معاون اجرايي سرشماري تعيين شده اند.
وي آمار را مبناي همه تصميم گيري ها ، تصميم سازي ها و برنامه ريزي هاي نظام ،كشور ،استان و حتي روستاها برشمرد و با تاكيد بر ارائه آمار درست ، از مردم خواست همكاري و تعامل خوبي با ماموران سرشماري داشته باشند.
وي افزود: دستگاه ها موظف به قرار دادن همه امكانات در اختيار مجريان سرشماري شده اند .
معاون اجرايي سرشماري نفوس و مسكن سبزوار هم گفت: 442 نفر با ستاد سرشماري نفوس و مسكن اين شهرستان همكاري دارند.
' محمد كلاته' اظهار داشت : يك هزار و 841 نفر براي شركت در اجراي سرشماري نفوس و مسكن سال 90 به صورت اينترنتي در اين شهرستان ثبت نام كرده اند.
وي افزود: از اين تعداد يك هزار و 39 نفر زن و 802 نفر مرد شامل يك نفر با مدرك دكترا ، 60 نفر با مدرك فوق ليسانس ، 814 نفر با ليسانس ، 401 نفر با فوق ديپلم و بقيه با مدرك ديپلم هستند .
وي با اظهار اينكه از مجموع ثبت نام كنندگان يك هزار و 100 نفر مراجعه و تشكيل پرونده داده اند، افزود: از بين اين افراد 442 نفر براي اجراي سرشماري نفوس و مسكن در اين شهرستان مورد نياز هستند كه 10 درصد اضافه بر اين انتخاب شدند.
كلاته گفت: آموزش كارشناسان فني و اجرايي سرشماري از روز شنبه اين هفته در مشهد آغاز شده و ماموران سرشماري هم به مدت 13 روز در شهرستان آموزش هاي لازم را مي بينند.
وي محل استقرار ستاد سرشماري نفوس و مسكن سبزوار را مركز تربيت معلم علامه طباطبايي سبزوار ذكر كرد.
وي با توجه به اهميت اين طرح از همه دستگاه هاي اجرايي سبزوار خواست همكاري همه جانبه اي را براي اجراي هر چه بهتر سرشماري با ستاد مربوط داشته باشند.
وي خاطر نشان كرد: دوم آبان نواختن زنگ سرشماري نفوس و مسكن را در مدارس سبزوار به همراه برگزاري مسابقاتي در اين زمينه خواهيم داشت.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.