اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 بهمن 1391 / کد مطلب: 5280 / نظرات: 0


مردم خوشاب با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را مایوس كردند


مردم خوشاب با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را مایوس كردند  راهپیمایی 22 بهمن همزمان با سراسر كشور با حضور گسترده و با شكوه مردم خوشاب برگزار شد.
   
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، در این آیین باشكوه اقشار مختلف مردم از جمله خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران ، روحانیون ، امام جمعه و فرماندار خوشاب ،مسوولان اجرایی ، قضایی ، نظامی و انتظامی، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستا های شهرستان خوشاب و دانش آموزان ،دانشجویان، بازاریان و كسبه این شهرستان حضور داشتند.

مردم شهید پرور خوشاب با لبیك به ندای رهبر فرزانه انقلاب و شهدای گرانقدر با حضور در راهپیمایی عظیم 22 بهمن با رهبر انقلاب و آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب تجدید بیعت كردند.

در این همایش ملی مردم با فریادهای 'در پرتو بهمن فجر آفرین شكسته شد قدرت مستكبرین '، 'در پرتو بهمن فجر آفرین حاكم شود حزب خدا در زمین'، 'بیداری امروز مستضعفین باشد رهین عزت مسلمین'، 'شور و نشاط فجر پاینده باد خامنه ای رهبر ما زنده باد' و 'یاد امام راحل و شهیدان همیشه در دل ها بود جاویدان'، بار دیگر دشمنان انقلاب و نظام را نا امید كردند.

مردم در این همایش پس از تجمع در بلوار امام رضا (ع) شهر سلطان آباد مركز شهرستان خوشاب مسیر این بلوار تا جایگاه نمازجمعه این شهرستان را با در دست داشتن پلاكاردهایی با نوشته هایی از قبیل 'دهه فجر انقلاب گرامی باد ' ، مرگ بر ضد ولایت فقیه ' ، مرگ بر آمریكا ' ، مرگ بر اسراییل ' ، استقلال ، آزادی جمهوری اسلامی ' پیمودند.

راهپیمایان در حالی كه پرچم ها و پلاكاردهایی در حمایت از آرمانهای امام راحل و نظام جمهوری اسلامی با خود حمل می كردند، اطاعت خود از رهبر معظم انقلاب را اعلام داشتند.

در پایان این آیین قطعنامه 22 بهمن قرائت شد و حاضران با سر دادن تكبیر از مفاد آن حمایت كردند. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.