اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 بهمن 1391 / کد مطلب: 5298 / نظرات: 0

معاون استاندارخراسان رضوی :


مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ، انقلاب را بیمه كردند


مردم با حضور گسترده در راهپیمایی  انقلاب را بیمه كردند معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در سبزوار گفت : مردم با حضور گسترده و باشكوه در راهپیمایی امروز، انقلاب اسلامی را بیمه كردند .
 
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، ' علی اصغر رشید ' امروز با شركت در راهپیمایی 22 بهمن سبزوار در جمع مردم انقلابی شهرستان افزود : این انقلاب مولود شهدای 15 خرداد 42 بوده و نتیجه انقلاب حسینی است .

وی اسلام ، رهبری و مردم را از عناصر برتر و بی نظیر انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت : اسلام به عنوان قطب نمای اصلی و شاخص راه و محتوای برنامه های اسلامی بوده كه در دنیا بی نظیر است .

وی ادامه داد : شاخصه دیگر انقلاب نقش تاثیرگذار رهبری مدبرانه است كه در حركت های مردمی دیگر مشاهده نشده و مردم كشورهای منطقه و سراسر جهان برای داشتن نعمت ولایت فقیه و رهبری به مردم كشور ایران غبطه می خورند.

وی به حضور مردم در همه صحنه های انقلاب و دفاع جانانه فرزندان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس اشاره كرد و گفت : مردم شریف ایران در عرصه های متفاوت همیشه همراه بودند .

معاون استاندار خراسان رضوی به نقشه ها و توطئه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی از بدو پیروزی انقلاب تاكنون اشاره كرد و گفت : این ساز و برگی كه دشمنان انقلاب برای ما تدارك دیده اند، همیشه بوده است .

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در بخش دیگر از سخنانش اظهار داشت : چشم امید دشمن به 24 خرداد 92 روز انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی است كه برای شما مردم آزمونی دیگر محسوب می شود.

رشید افزود : با حضور پرشور و عقلایی در انتخابات و پیروی از منویات رهبری، سیاست های كلی نظام و همراهی با دولتمردان قدم های نهایی را در طی كردن این پیچ تاریخی بردارید.

وی اظهار داشت : قانونمندی ، قانون مداری و اجرای قانون مهمترین راه برخورد با دشمن است.

معاون سیاسی ،امنیتی استانداری خراسان رضوی اظهار داشت : بایستی با حفظ ارزش ها ، وحدت ، یكدلی ، همكاری ، تعامل و همراهی ، براساس امنیت منافع ملی و همكاری ملی را در دستوركار قرار داده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری (ره) باشیم.

وی همچنین با اشاره به موج بیداری اسلامی كه انقلاب اسلامی در منطقه بوجود آورده و موجب پیروزی هایی بر استكبار شده، اشاره كرد و گفت : موج بیداری انقلاب اسلامی اثر خود را گذاشته است . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.