اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 بهمن 1391 / کد مطلب: 5299 / نظرات: 0


فرماندار خوشاب : پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن این است كه تیر دشمن به سنگ خورد


فرماندار خوشاب : پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن این است كه تیر دشمن به سنگ خورد   فرماندار خوشاب گفت : پیام حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن این است كه تیر دشمن به سنگ خورده و مردم از آزمونی دیگر چون همیشه سربلند بیرون آمدند .
   
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، مهندس 'حسین ابراهیمی كردیانی ' امروز با شركت در راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان خوشاب با اشاره به تحریم ها و توطئه های دشمنان افزود : مردم با حماسه ای كه امروز آفریدند به ایادی استكبار و آمریكایی ها نشان دادند كه ما برای نان قیام نكردیم بلكه برای حفظ ارزش ها و دین اسلام به میدان آمدیم.

وی حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را محصول انقلاب عنوان كرد و افزود : مردم ما امروز ثابت كردند بسیار هوشیار ، بصیر و همیشه در صحنه هستند.

وی با بیان اینكه دلیل توفیق ما نظام خاصی است كه در راس آن ایمان ، ولایت فقیه و وحدت است، اظهار داشت : مردم با تكیه بر ایمان این انقلاب را انجام دادند كه برخاسته از اعتماد دینی مردم است .

وی به نقش تاثیرگذار ولایت فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی و توطئه های دشمنان بنا بر جدا كردن مردم از ولایت را مورد اشاره قرار داد و افزود : مردم جمهوری اسلامی تا زمانی كه این انقلاب متصل به قیام مهدی آل محمد (ص) شود ایستاده و دست از ولایت بر نمی دارند.

فرماندار خوشاب گفت : اگر حول و حوش ولایت فقیه حركت كردیم موفقیم زیرا ولایت نجات بخش است .

وی با اظهار اینكه امروز آمریكا به دنبال تحریم های گذشته تحریم ها را شدیدتر كرده اما دنبال مذاكره است، افزود : مقام معظم رهبری با تحلیل این پیام ، فرمودند كه ملت ایران هوشیار است.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی كه مقام معظم رهبری فرمودند و با ریاضت اقتصادی غرب متفاوت است، افزود : مفهوم اقتصاد مقاومتی تكیه بر تولید داخلی و عدم تكیه بر اقتصاد نفت است .

فرماندار خوشاب با اظهار اینكه این توطئه استكبار است كه ما را متكی به نفت كرده است، افزود : ما باید از استعدادهای خدادادی منطقه استفاده و بهره برداری كنیم.

وی با بیان اینكه سرمایه ما حضور مردم و دانشمندان ، دانش آموزان و حضور آحاد جامعه اسلامی است كه پیرو فرمایشات و رهنمودهای ارزشمند ولایت است، گفت : تا ولایت فقیه داریم در مقابل دنیا ایستادیم و تا جان داریم فریادمان مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسرائیل است و تا محو اسرائیل از نقشه جغرافیای دنیا ادامه می دهیم. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.