اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 23 بهمن 1391 / کد مطلب: 5310 / نظرات: 1

امام جمعه ششتمد/


مردم نشان دادند كه پای انقلاب ، اسلام و امام ایستاده اند


مردم نشان دادند كه پای انقلاب  اسلام و امام ایستاده اند امام جمعه ششتمدسبزوار گفت :مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن نشان دادند كه پای انقلاب ، اسلام، امام راحل ، رهبری و شهدا ایستاده اند. 
    
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا، حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم امروز در جمع مسوولان ششتمد افزود: پیام مردم ایران در این راهپیمایی این بود كه تا آخرین قطره خون از اهداف انقلاب اسلامی دفاع خواهند كرد.

وی گفت : بی شك حضور بی نظیر مردم كه حماسه دیگری را رقم زدند پاسخی بود به همه خیال پردازی ها دشمنان انقلاب اسلامی ایران كه بدانند مردم ایران همچنان هوشیار و جانانه آماده دفاع از نظام مقدس خود هستند.

وی اظهارداشت :انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای زیادی به همراه داشته كه بخش آن دستاوردهای سیاسی این انقلاب اسلامی است .

وی افزود: از مهمترین دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی ایران این بود كه نظریه جدایی دین از سیاست را ابطال كرد و حضرت امام خمینی (ره) به خوبی توانست دین و سیاست را در پیشبرد این انقلاب به كار ببرد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران باعث استقلال ملی و رهایی از وابستگی به كشورهای به اصطلاح ابرقدرت گردید كه یكی از مهمترین دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود.

حجت الاسلام ثباتی مقدم گفت: احیای مجدد اسلام و تشیع در جهان یكی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است كه امروز ثمره آن را به خوبی در سایر كشورها می بینیم.

امام جمعه ششتمد افزود: تحقق آزادی و به دست آوردن حق تعیین سرنوشت یكی دیگر از دستاوردهای این انقلاب اسلامی بود و در سایه این انقلاب اسلامی استكبار جهانی و بویژه آمریكا به شدت تحقیر شد.

وی ادامه داد: صدور انقلاب اسلامی به سراسر جهان ، ارتقا بینش سیاسی جامعه، احیای اعتماد به نفس و جرأت ایستادن در برابر قدرت ها ، حفظ تمامیت ارضی و سربلندی در دفاع مقدس ، ایجاد و تعمیق اتحاد مسلمین از دیگر دستاوردهای این نظام مقدس است .
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.