اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 26 بهمن 1391 / کد مطلب: 5330 / نظرات: 0


تیم پاورلیفتینگ سبزوار به مسابقات قهرمانی كشور اعزام شد


تیم پاورلیفتینگ سبزوار به مسابقات قهرمانی كشور اعزام شد  تیم پاورلیفتینگ صالحین سبزوار به مسابقات قهرمانی باشگاه های كشور اعزام شد.   
 
 به گزارش سبزوارپیام ،سرپرست تیم پاورلیفتینگ صالحین سبزوار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این تیم متشكل از 11 ورزشكار به مسابقات قهرمانی باشگاه های كشور كه در اهواز برگزار می شود اعزام شد.

'سید هاشم استیری' اظهار داشت: این ورزشكاران در رده سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در رقابت های مزبور شركت می كنند.

وی با بیان اینكه 400 ورزشكار از 23 استان كشور در مسابقات قهرمانی كشور شركت می كنند افزود : این ورزشكاران از امشب تا دوم اسفند ماه در ورزشگاه حفاری خوزستان به رقابت با یكدیگر می پردازند.

او با بیان اینكه تیم پاورلیفتینگ سبزوار پیش از این با عنوان تیم 'قهرمانان اسرار' در مسابقات شركت می كرد گفت: ورزشكاران سبزوار از حدود شش مسابقه در این رشته تاكنون 14 مقام كشوری به دست آورده اند.

مربی تیم پاورلیفتینگ صالحین سبزوار با اشاره به حمایت های مالی موسسه مالی و اعتباری صالحین از این تیم گفت : بهترین های باشگاه های سبزوار تحت عنوان تیم پاورلیفتینگ صالحین سبزوار سازماندهی شده و به مسابقات اعزام شدند.

'سید هاشم استیری' به استعدادهای رشته پاورلیفتینگ در سبزوار و سابقه 20 ساله آن در این شهرستان اشاره كرد و گفت: 'رضا ضرغامی از ورزشكاران سبزوار در این رشته توانست ركورد كشوری را جابجا كند.

وی ابراز امیدواری كرد ورزشكاران سبزوار بتوانند ركورد كشور را در این زمینه ارتقا دهند.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.