اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 27 بهمن 1391 / کد مطلب: 5333 / نظرات: 0

امام جمعه ششتمد:


شورای نگهبان مطمئن ترین فیلتر مصوبات مجلس است


شورای نگهبان مطمئن ترین فیلتر مصوبات مجلس است امام جمعه ششتمد سبزوار گفت : شورای نگهبان مهم ترین و مطمئن ترین فیلتر مصوبات مجلس شورای اسلامی است .

 به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد ، افزود: شورای نگهبان ناظر امین بر تمامی انتخابات كشور می باشد كه در طول بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی داشته است.

وی گفت: حضرت امام خمینی (ره) بعنوان معمار كبیر انقلاب اسلامی همه ملزومات مورد نیاز این بنای عظیم را طرح ریزی كرد و یكی از اینها، شورای نگهبان است كه در آن شش نفر فقیه و شش نفر حقوقدان عضو هستند.

وی با تبریك سالروز ولادت حضرت امام حسن عسگری(ع) گفت: آن امام بزرگوار، سكونتش در محله عسگر و تحت نظر نظامیان بوده و مدتها در زندان به سر می برد كه روزها را روزه می گرفت و شبها را به عبادت می گذارند و به غیر ذكر خدا سخنی بر زبان نمی آورد .

امام جمعه ششتمد به سالروز وفات كریمه اهل بیت(س) اشاره كرد و اظهارداشت: آن حضرت مقامهایی دارد همچون عالمه ، محدثه ، شفیعه و امام رضا(ع) فرموده كسی كه معصومه را در قم زیارت كند همانند این است كه مرا زیارت كرده است.

حجت الاسلام ثباتی مقدم همچنین افزود: در راهپیمائی 22 بهمن مردم حماسه ای عظیم به وجود آوردند.

وی در ادامه به ابلاغ سیاست های كلی تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ای ایران توسط رهبر انقلاب اسلامی اشاره كرد و گفت: معظم له چندسالی است كه مسائل اقتصادی را مورد توجه قرارداده اند و در نامگذاری این چندساله این مهم به خوبی نمود پیدا كرده است.

امام جمعه ششتمد در پایان و در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه افزود: جامعه مدرسین حوزه علیمه قم مجموعه ای ارزشمند است كه طی 50 سال گذشته خدمات علمی ، فرهنگی و عملی فراوانی در عرصه بین المللی و داخلی داشته است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.