اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 27 بهمن 1391 / کد مطلب: 5334 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


وحدت مردم موجب شكست توطئه های دشمنان می شود


وحدت مردم موجب شكست توطئه های دشمنان می شود  امام جمعه سبزوار گفت : وحدت و بصیرت مردم ایران موجب شكست توطئه ها و مایوس شدن دشمنان می شود.
 به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام 'غلامحسین ابراهیمی 'در خطبه های باشكوه نمازجمعه این هفته سبزوار، افزود : این وحدت و بصیرت در راهپیمایی 22 بهمن خود را نشان داد و حضور گسترده مردم، اقتدار نظام جمهوری اسلامی و شكست توطئه های دشمنان را اثبات كرد.

وی اظهارداشت : دشمن توطئه های گوناگونی در قالب جنگ نرم در جامعه اسلامی ما طراحی كرده و سرمایه گذاری هنگفتی در این زمینه تدارك دیده است لذا باید همگان و بویژه نسل جوان در مقابل این توطئه ها هوشیار باشند.

وی با اشاره به پایبندی مردم كشورمان به ارزشها و اعتقادات اسلامی ، اظهارداشت : مردم ایران برای قرآن كریم ، ارزشهای اسلامی و ساختن كشوری مستقل و بدون وابستگی به شرق و غرب انقلاب كردند و انقلاب آنها برای مسائل مادی نبود.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه به نقش روحانیت در انقلاب اشاره كرد و گفت : حضور روحانیون متعهد و مبارز و در راس آنان امام حمینی (ره و حمایت گسترده مردم ایران، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

وی افزود : حضور روحانیت در دوران معاصر همچون انقلاب مشروطه ، نهضت تنباكو ، ملی شدن صنعت نفت و انقلاب اسلامی ایران مشهود است و این قشر به كمك مردم و در كنار آنها در همه این تحولات نقش آفرین بوده است.

امام جمعه سبزوار افزود :دشمن قبل از پیروزی انقلاب روی مساله دین و اسلام منهای روحانیت كار می كرد و می خواست تا این موضوع را برای مردم نهادینه شود اما مردم ایران با اعتقادات مذهبی و بصیرتی كه داشتند این توطئه را هم خنثی كردند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.