اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 27 بهمن 1391 / کد مطلب: 5336 / نظرات: 0


سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج سبزوار: از عملكرد بازیكنان راضی نیستم


سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج سبزوار: از عملكرد بازیكنان راضی نیستم   سرمربی تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت : از عملكرد بازیكنان تیم راضی نیستم و متاسفانه انتظاری كه از آنها داشتم در بازی امروز برآورده نشد.
 به گزارش سبزوارپیام ،'ناهید غارسی ' روز جمعه پس از پیروزی 30 بر 20 تیمش در مقابل 'نفت و گاز گچساران ' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بایستی با اختلاف گل بیشتری مقابل حریف، پیروز می شدیم.

وی اظهارداشت : بازیكنان در این دیدار خوب كار نكردند و علیرغم پیروزی ، نتیجه به هیچوجه، راضی كننده نیست.

وی به نتیجه دور رفت تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار و 'نفت و گاز گچساران ' اشاره كرد و گفت : در دور رفت تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار با 41 گل و در دور برگشت با 30 گل پیروز شد.

سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج(ع) سبزوار در خصوص بازی تیم حریف نیز گفت : تیم نفت و گاز گچساران به مراتب خیلی بهتر از دور رفت ظاهر شد و بازی خوبی را به نمایش گذاشت .

غارسی افزود : نفت و گاز گچساران در دور رفت با اختلاف 20 گل و در دور برگشت با اختلاف 10 گل مقابل تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار مغلوب شد.

تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار پس از این دیدار 21 امتیازی شد و با 11 بازی ، 10 برد و یك تساوی همچنان در صدر جدول قرار دارد.

تیم های بیمه رازی تهران ' و 'شهید شكوهی كردستان' به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند.

تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار جمعه هفته آینده در اصفهان به مصاف تیم 'ذوب آهن ' می رود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.