اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 30 بهمن 1391 / کد مطلب: 5354 / نظرات: 0


سبزوار به جایگاه اصلی خود در ورزش رسیده است


مربی تیم هندبال باشگاه ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت: سبزوار به جایگاه اصلی خود در ورزش رسیده است.
 به گزارش سبزوارپیام ، حمید شجاع در گفت‎وگو با فارس با اشاره به حضور مربی اسپانیایی این تیم و برگزاری اردوهای مختلف خاطرنشان کرد: رافائل یک مربی بسیار با تجربه، روانشناس و از بهترین مربیان دنیاست و به روحیات بازیکنان آشنایی کامل دارد و با برنامه‎ریزی دقیق در تمام لحظات در زمین بازی باعث پیشرفت و صعود تیم می‎شود.

شجاع در پاسخ به سوالی در ارتباط با حواشی باخت تیم سپاهان در مقابل ثامن الحجج (ع) سبزوار افزود: هندبال ایران حرفه‎ایست و تیم‎های حرفه‎ای در آن حضور دارند و باخت هم جزیی از بازی است و هر تیمی که بهتر بازی کند، قطعا پیروز میدان است.

وی یاد آور شد: تیم سپاهان تیم بزرگی است و در دیدار سپاهان با تیم ما داورانی حضور داشتند که در بازی قبل ما در اصفهان و در مقابل تیم  سپاهان قضاوت کردند که آنان از بهترین داوران کشور هستند و در این مسابقه هم رییس فدراسیون و کمیته انضباطی هندبال کشور حضور داشتند و بازی را از نزدیک دیدند و اگر مشکلی در بازی بود به ما اطلاع می‎‌دادند.

این پیشکسوت ورزش شهرستان سبزوار با اشاره به وضعیت بازیکنان تیم ثامن الحجج(ع)  سبزوار اظهار داشت: روحیه بازیکنان تیم بالاست و ما هیچ بازیکن محروم و مصدومی نداریم، تیم یک هفته اخیر تمرینات زیادی را  داشته که انتظار ما را برای برد افزایش داده است.

وی اضافه کرد: ما برنامه‌ریزی کاملی برای برد مقابل تیم مشهد انجام داده‌ایم و برای قهرمانی آماده هستیم.

وی در ارتباط با حضور سرمربی اسپانیایی در این تیم خاطرنشان کرد: هدف مجموعه ثامن(ع) از جذب این مربی یک هدف کوتاه مدت نیست و ما با برگزاری کلاس‌های خاص آموزشی ویژه مربیان و بازیکنان بعد از مسابقات لیگ سعی در ارتقاء هندبال شهرستان داریم و امروز سبزوار در جایگاه اصلی خودش یعنی مهد هندبال ایران قرار گرفته است.

مربی تیم هندبال باشگاه فرهنگی ورزشی ثامن الحجج(ع) سبزوار با بیان اینکه عده‌ای سعی دارند برای باشگاه ثامن حاشیه سازی کنند، عنوان کرد: امروز برگی تازه به همت موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) در تاریخ سبزوار ورق خورده و بزرگترین اتفاقی که امروز سبزواری‌ها به عنوان مردمی کهن و باسابقه شاهد آن هستند، مطرح شدن این شهرستان دیرپا در سطح جهانی است و این مهم باعث می‌شود که نگاه مسئولان و حتی جامعه جهانی به این شهر تغییر یابد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.