اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 1 اسفند 1391 / کد مطلب: 5366 / نظرات: 0

سرپرست فرمانداری داورزن :


موازی كاری در ادارات باعث كندی كارها می شود


موازی كاری در ادارات باعث كندی كارها می شود سرپرست فرمانداری شهرستان داورزن گفت: موازی كاری فعالیت ها در ادارات باعث كندی و عدم موفقیت در كارها خواهد شد . 

به گزارش ایرنا، مهندس اسماعیل غفاری روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات قرآن اظهار كرد: باید ادارات و نهادهایی كه متولی این گونه برنامه ها هستند فعالیت های خود ر ادر یك قالب تبیین كنند.

وی برگزاری این مسابقات را توسط ادارات آموزش و پرورش ،اوقاف و امور خیریه و حوزه های مقاومت بسیج را یادآور شد و افزود: همراهی این سه نهاد با یگدیگر علاوه بر افزایش بازدهی باعث افزایش حضور شركت كنندگان در مسابقات خواهد شد.

وی تقارن تشكیل اولین جلسه در فرمانداری را با تشكیل ستاد مسابقات قرآنی شهرستان به فال نیك گرفت و گفت: شهرستان دارالمومنین داورزن باید در سطح مسابقات قرآنی نیز الگوی دیگر شهرستان ها باشد.

وی به حضور جوانان و نوجوانان در مراسم مذهبی و مساجد اشاره كرد و گفت: این شور و نشاط دینی نشان می دهد كه استعدادهای لازم وجود دارد و باید با درایت و مدیرت آن را به بالفعل در آورد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه داورزن نیز در سخنانی رشد چند برابری حضور در مسابقات طی دوسال گذشته را ستود و گفت: سال گذشته بیش از هزار نفر در این مسابقات شركت داشته اند.

محسن گلستانی برگزاری این مسابقات در دو رده سنی بزرگسالان و شكوفه ها را یاد آور شد و گفت: این مسابقات در گروههای ترتیل ، اذان ، قرائت و مفاهیم برگزار خواهد شد.

این مسوول تشكیل كمیته های مختلف در راستای برگزاری هرچه بهتر مسابقات قرآن در سطح شهرستان را مهم ارزیابی كرد و افزود: برگزاری مسابقات بین اقشار مختلف از جمله كارمندان و نیروهای نظامی و انتظامی وهمچنین كارمندان ادارات باعث افزایش رغبت آنان برای شركت در این مسابقات خواهد بود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهر داورزن نیز با اشاره به آماده بودن زیر ساختهای قرآنی در سطح شهرستان گفت: حضور جوانان و نوجوانان در مساجد و برنامه های مذهبی و قرآنی نشان می دهد استعداد های فراوانی در این زمینه وجود دارد.

سروان پاسدار حسینی در عین حال ادامه داد: باید با تمهیدات لازم از جمله برگزاری مسابقات استعداد های قرآنی بروز و ظهور پیدا كنند.

مسوول دار القران شهر داورزن نیز در سخنانی نبود اعتبارات لازم برای دار القرآن ها را یادآور شد و گفت: باید با اختصاص اعتبارات مناسب زمینه حضور اساتید متخصص برای آموزش دوره های مختلف قرآنی فراهم شود.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.