اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 2 اسفند 1391 / کد مطلب: 5375 / نظرات: 0


مربي تيم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار: بازي حساسي است؛ فقط پيروزي مي‌خواهيم


مربي تيم هندبال ثامن‌الحججع سبزوار: بازي حساسي است؛ فقط پيروزي مي‌خواهيم
حميد شجاع در گفت‌وگو با ایسنا افزود: ديدار حساسي در مقابل ثامن‌الحجج(ع) مشهد داريم و براي كسب پيروزي به ميدان مي‌رويم چرا كه در صورت پيروزي شانس زيادي براي كسب عنوان قهرماني به دست خواهيم آورد.

وي ادامه داد: شرايط بازيكنان تيم عالي است و با انگيزه و روحيه‌اي كه در آن‌ها مي‌بينم، پيروزي بر نماينده مشهد دور از دسترس نيست.

وي خاطرنشان كرد: ثامن‌الحجج(ع) مشهد تيم خوب و سرحالي است كه از چند بازيكن ملي‌پوش خارجي بهره مي‌برد اما ما براي اين بازي برنامه و تدبير داريم و هدفمان نيز تنها كسب عنوان قهرماني است.

مربي تيم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار با بيان اينكه ديدارهاي داربي هميشه حساسيت‌هاي خاص خود را دارد، عنوان كرد: با توجه به تاثير نتيجه بازي اين ديدار در تعيين تيم قهرمان حساسيت‌هاي اين بازي بيشتر شده و اميدوارم پيروز اين ميدان باشيم.

شجاع تاكيد كرد: در مرحله اول به دنبال كسب پيروزي هستيم و سپس سعي داريم اين پيروزي با اختلاف گل بيشتري باشد چرا كه تفاضل گل كمك زيادي به ما براي كسب عنوان قهرماني خواهد كرد.

وي صحبت تباني در اين ديدار را خنده‌دار خواند و گفت: اين صحبت‌ها در ورزش جايي ندارد و باشگاه ثامن‌الحجج(ع) به هيچ عنوان به اين سمت نمي‌رود زيرا مديرعامل ما همواره بر رعايت اصول جوانمردي تاكيد دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.