اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 اسفند 1391 / کد مطلب: 5378 / نظرات: 0

نماینده ولی فقیه در سپاه سبزوار :


دشمنان ،با هوشمندی رهبرعزیز به جایی نخواهند رسید


دشمنان با هوشمندی رهبرعزیز به جایی نخواهند رسید      نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوارگفت :دشمنان با صبر و استقامت مردم و بسیجیان و درایت و هوشمندی رهبر عزیز ،به جایی نخواهند رسید.
   
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا،حجت الاسلام حسین زحمتكش امروز در جمع بسیجیان شركت كننده در رزمایش بزرگ دسته های بزرگ واكنش سریع گردان های بیت المقدس سبزوار افزود: دشمنان ما با سه راهبرد تحریم ، تهدید و مذاكره علیه انقلاب ما وارد جنگی هوشمندانه شده اند و فشاری بیشتر از جنگ هشت ساله تحمیلی بر پیكر این نظام وارد می آورند.

 وی افزود: آنها در شرایط كنونی تمام امكانات خود را برای براندازی و ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی بسیج كرده اند و لذا در این شرایط گوش به فرمان بودن رهبر ، می تواند مردم را از این مقطع به سلامت عبور دهد.

وی گفت :هدف اصلی دشمن از این تحریم ها در تنگنا قرار دادن مردم و بدبین كردن آنها نسبت به نظام اسلامی است ولی غافل از اینكه مردم ما فرزندان رمضان و محرم هستند.

حجت الاسلام زحمتكش در پایان افزود: بسیجیان تاكنون با روحیه ای سرشار از عشق و ایمان با دشمنان و دسیسه های آنها مقابله كرده اند و همچنان این روحیه را به مانند هشت سال دفاع مقدس ، حفظ خواهند كرد. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.