اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 2 اسفند 1391 / کد مطلب: 5380 / نظرات: 0


ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری سبزوار به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده است


ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری سبزوار به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده است رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سبزوار گفت: ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری در این شهرستان به دلیل کمبود اعتبار با وقفه مواجه شده است.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از فارس، مجید نصرالله‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیئت فوتبال سبزوار با برگزاری دوره مسابقات مختلف در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان و دوره‌های مختلف مربیگری و داوری برای ارتقای توان فوتبال سبزوار گام‌های بزرگی را برداشته است.

وی با اشاره به ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری در این شهرستان خاطر نشان کرد: ساخت این ورزشگاه به دلیل کمبود اعتبار با وقفه مواجه شد که با کمک وزارت ورزش و جوانان در حال ساخت است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سبزوار با اشاره به تغییر وضعیت زمین چمن شهید مطهری سبزوار تصریح کرد: این زمین نیز با پیگیری‌های مسئولان و دستور وزیر ورزش و جوانان دارای روشنایی و پیست دو و میدانی می‌شود.

وی یادآور شد: هیئت فوتبال سبزوار دارای افتخارات بسیاری است و این برگ زرینی در تاریخ ورزش شهرستان سبزوار است.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان سبزوار با اشاره به برگزاری سالانه بیش از 300 مسابقه ورزشی در شهرستان سبزوار خاطر نشان کرد: بزرگ‌ترین مشکل ورزش سبزوار نبود اسپانسرهای مالی است و این مشکل بر روی جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به این ورزش تاثیر زیادی می‌گذارد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای ورزش سبزوار اظهار کرد: اعزام تیم‌های مختلف فوتبال در رده‌های سنی جوانان ، نوجوانان، نونهالان به مسابقات استانی و کشوری در سال‌های اخیر و اجرای طرح بزرگ استعدادیابی فوتبال در شهرستان سبب پیشرفت و مطرح شدن بازیکنان فوتبال سبزوار در سطح استانی و ملی شده است.

نصرالله‌زاده با بیان اینکه دوره‌های آموزشی مختلفی در سطح شهرستان برگزار شده است یادآور شد: برگزاری دوره مربیگری، دوره داوری درجه سه و حضور بیش از هشت شخصیت مهم فوتبال کشور در شهرستان بخشی از فعالیت‌های اخیر هیئت فوتبال سبزوار است.

وی افزود: در آینده نیز دوره مربیگری درجه «بی» کنفدراسیون آسیا در سبزوار برگزار می‌شود که این دوره را فقط مراکز استان‌ها می‌توانند؛ برگزار کنند.

این پیشکسوت ورزش سبزوار با اشاره به ترویج روحیه ورزشکاری و پهلوانی میان ورزشکاران تصریح کرد: همچنان که مقام معظم رهبری فرموده‌اند «امر به ورزش امر به معروف» است و ورزشکاران باید در تقویت روحیه پهلوانی مانند گذشتگان تلاش کنند و اخلاق علوی را سرلوحه خود در ورزش قرار دهند.

وی ادامه داد: در برگزاری مسابقات هرگونه اشتباه و اشکالی ممکن است روی دهد و ما از طرفداران و تماشاگران تیم‌های ورزشی این خواسته را داریم که با شکیبایی با این موارد برخورد کنند تا خدایی نکرده تهمت و افترایی به کسی زده نشود.

وی در عین حال گفت: سطح داوران فوتبال سبزوار در سطح استان و کشور بسیار بالاست و حضور چند داور سبزواری در لیگ‌های مهم کشوری این ادعا را ثابت می‌کند.

مهندس مجید کریمی با اشاره به سرمایه‌گذاری برخی مؤسسات مالی و اعتباری و شرکت‌های خصوصی در امر ورزش شهرستان گفت: حضور این تعداد سرمایه‌گذار در ورزش شهرستان خوب است اما کافی نیست و ورزش سبزوار برای پیشرفت و رسیدن به جایگاه واقعی خود هنوز راه درازی را در پیش دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.