اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 اسفند 1391 / کد مطلب: 5381 / نظرات: 0


فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) : هیچ عاملی نمی تواند بسیج را از ولایت جدا كند.


فرمانده سپاه جوادالائمه ع : هیچ عاملی نمی تواند بسیج را از ولایت جدا كند فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جوادالائمه (ع) گفت :هیچ عاملی نمی تواند بسیج را از ولایت جدا كند.
   
به گزارش سبزوارپیام به نقل از روابط عمومی سپاه سبزوار،سرتیب دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی زاده در مراسم صبحگاهی عمومی رزمایش بزرگ دسته های واكنش سریع گردان های بین المقدس ، جایگاه و نقش بسیجیان و رزمندگان را تشریح كرد.

وی افزود:دلیل حضور شما بسیجیان در این رزمایش با تمام مشغله هایی كه دارید این است كه به همه دنیا اعلام كنید كه ما تا لحظه آخر عمرمان انقلاب را تنها نخواهیم گذاشت.

وی اظهار كرد:بسیجیان باید برای دفع خطرات احتمالی حملات دشمنان انقلاب همیشه آماده باشند و قطعا حضور و آمادگی شما باعث رعب و وحشت دشمنان خواهد شد.

فرمانده سپاه استان خراسان شمالی به كارشكنی های دشمنان اشاره كرد و افزود: دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب حتی یك روز راضی به تداوم این انقلاب اسلامی نیستند و تمام تلاششان را كرده اند تا بتوانند در این 35 سال انقلاب را زمین بزنند اما هر گز نتوانستند به مقاصد شومشان برسند.

این یادگار دوران دفاع مقدس به حضور فعال بسیجیان در تمام عرصه ها اشاره كرد و گفت : قطعا بسیجیان در عرصه اقتصادی هم یاریگر مشكلات كشور خواهند شد كه بهترین راهبرد آن تمسك به اقتصاد مقاومتی و ترویج این فرهنگ در جامعه است .

وی افزود:بسیج عرصه به میدان آمدن تمام توانایی ها است و طبق فرمایش رهبری فرزانه انقلاب،بسیج كلید طلایی حل مسائل و مشكلات جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.