اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 3 اسفند 1391 / کد مطلب: 5384 / نظرات: 0

هفته ششم لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه های كشور


تیم والیبال نشسته نفت و گازگچساران مقابل ثامن الحجج(ع)سبزوار حاضرنشد


تیم والیبال نشسته نفت و گازگچساران مقابل ثامن الحججعسبزوار حاضرنشد       در هفته ششم دور برگشت از سری مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه های كشور ، تیم ' نفت و گاز گچساران' برای دیدار در مقابل حریف قدرتمند خود موسسه مالی واعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار حاضر نشد.
   
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ،عصر امروز قرار بود تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار میزبان تیم ' نفت و گاز گچساران ' در سالن سربداران این شهرستان باشد كه تیم ' نفت و گاز گچساران ' برای این دیدار حاضر نشد .

سرمربی تیم والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : روزگذشته از طریق سازمان لیگ فدراسیون مطلع شدیم كه تیم ' نفت و گاز گچساران ' برای بازی در مقابل ما حاضر نمی شود.

'هادی رضایی ' در خصوص نتیجه این دیدار افزود : با توجه به عدم حضور تیم 'نفت و گاز گچساران ' این دیدار با نتیجه سه بر صفر به نفع تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار اعلام شد.

وی با بیان اینكه تیم 'نفت و گاز گچساران در حال حاضر در آخر جدول رده بندی قرار دارد، گفت : موقعیت این تیم در آخر جدول در حضور نیافتن این تیم بی تاثیر نیست .

'هادی رضایی ' اظهار داشت : با نتیجه اعلام شده برای این دیدار تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار با كسب 29 امتیاز همچنان تیم بدون شكست رقابت ها بوده و در صدر جدول باقی ماند.

سرمربی تیم والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت : این تیم در هشتم اسفندماه جاری با شهرداری تبریز و دهم اسفند با گسترش فولاد تبریز دیدار دارد و قهرمانی در تبریز مشخص می شود. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.