اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 6 اسفند 1391 / کد مطلب: 5407 / نظرات: 0


محصول 60 هكتار از اراضی روستای شم آباد خوشاب به امور عام المنفعه اختصاص یافت


محصول 60 هكتار از اراضی روستای شم آباد خوشاب به امور عام المنفعه اختصاص یافت   مردم روستای 'شم آباد ' شهرستان خوشاب محصول گندم 60 هكتار از اراضی كشاورزی خود را به امور عام المنفعه و آبادانی روستا اختصاص دادند.

 به گزارش سبزوارپیام ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوشاب روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درآمد محصول برداشت شده از این اراضی، برای امور عام المنفعه، عمران و آبادانی روستا و كارهای خیر نظیر تهیه جهیزیه برای نیازمندان صرف می شود.

سرگرد پاسدار 'محمد ابراهیم شم آبادی' با بیان اینكه این سومین سالی است كه مردم روستای شم آباد خوشاب اقدام به این كار می كنند افزود: سال گذشته 400 میلیون ریال درآمد حاصل از محصول 30 هكتار زمین زیركشت گندم در این روستا صرف كارهای عمرانی شد.

وی با اشاره به اهدای دو تن گندم برای كاشت 60 هكتار زمین توسط مردم روستا و در اختیار قراردادن 16 تراكتور برای كاشت زمین گفت: 70 نفر بذر پاش از اهالی روستای شم آباد نیز در این كار خیر شركت كردند.

او با بیان اینكه روستای شم آباد این شهرستان به عنوان روستای نمونه ایثارگری در كشور شناخته شده است افزود: این روستا 45 شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی كرده است.

روستای شم آباد از توابع بخش مركزی خوشاب در 30 كیلومتری مركز این شهرستان قرار داشته و دارای 160 خانوار جمعیت می باشد .




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.