اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 6 اسفند 1391 / کد مطلب: 5409 / نظرات: 0


به دلیل استرس نتوانستیم نتیجه خوبی در مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ كشور كسب كنیم


به دلیل استرس نتوانستیم نتیجه خوبی در مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ كشور كسب كنیم  سرپرست و مربی تیم پاورلیفتینگ صالحین سبزوار گفت : متاسفانه به دلیل استرس بچه های تیم در رقابت های قهرمانی باشگاه های كشور ، نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم .
    به گزارش سبزوارپیام،'سید هاشم استیری' روز یكشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : توقع و انتظار بیشتری از ورزشكاران تیم داشتیم ولی به دلیل استرس آنان برآورده نشد.

وی با بیان اینكه تیم پاورلیفتینگ صالحین سبزوار فقط توانست دو مدال برنز در مسابقات قهرمانی باشگاه های كشور كسب كند، ادامه داد : علیرغم تمرینات منسجم و فشرده ورزشكاران برای این رقابت ها نتیجه خوبی حاصل نشد.

وی به استعدادهای رشته پاورلیفتینگ در سبزوار و سابقه 20 ساله آن در این شهرستان اشاره كرد و گفت : ورزشكاران سبزوار از حدود شش مسابقه در این رشته تاكنون 14 مقام كشوری به دست آورده اند.

مربی تیم پاورلیفتینگ صالحین سبزوار با اظهار اینكه بایستی روی روحیه و تمركز بچه های تیم كار كنیم، گفت : از این پس در سالن های ورزشی با مهیا شدن شرایط مسابقات و نه صرفا باشگاه های سرپوشیده تمرین خواهیم كرد.

تیم پاورلیفتینگ صالحین سبزوار متشكل از 11 ورزشكار به مسابقات قهرمانی باشگاه های كشور كه در اهواز برگزار شد اعزام و از بین این ورزشكاران 'امیر طیبی ' در رده سنی نوجوانان و در وزن 74 كیلوگرم و 'مرتضی خدادادی ' در رده سنی جوانان و در وزن 66 كیلوگرم توانستند مدال برنز این رقابت ها در اوزان خود را كسب كنند . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.