اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 6 اسفند 1391 / کد مطلب: 5410 / نظرات: 0

سرمربی والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) :


تا كسب سهمیه جهانی فاصله چندانی نداریم


تا كسب سهمیه جهانی فاصله چندانی نداریم سرمربی تیم والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت : این تیم تا كسب سهمیه جهانی ، فاصله چندانی ندارد. 

به گزارش سبزوارپیام،هادی رضایی ' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با قدرت كامل برای كسب سهمیه جهانی ، این هفته به مصاف دو تیم تبریزی می رویم .

وی افزود: هشتم و دهم اسفندماه با پیروزی در مقابل شهرداری و گسترش فولاد تبریز تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار این سهمیه را كسب خواهد كرد.

سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج(ع) سبزوار با اظهار اینكه سهمیه باشگاه های آسیا را بدست آورده ایم، گفت : در هفته پایانی لیگ برتر ، تیم قهرمان سهمیه جهانی و آسیایی و تیم نایب قهرمان فقط سهمیه آسیایی را كسب می كند .

رضایی افزود: حریف اصلی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج سبزوار در لیگ برترگسترش فولاد است كه با امتیاز مشابه 26 و یك بازی كمتر هم‌اكنون در مكان دوم قرار دارد.

او گفت : افزود: با پیروزی سه بر صفر بر شهرداری تبریز در صورتی كه گسترش فولاد را یك بازی ببریم قهرمان لیگ برتر شده و سهمیه جهانی را كسب می كنیم.

وی با اشاره به اینكه دو تیم تبریزی از شرایط میزبانی برخوردارند، گفت : تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار نیز با قدرت كامل برای كسب عنوان قهرمانی به تبریز می رود.

تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار با كسب 29 امتیاز تاكنون تیم بدون شكست رقابت ها بوده و در صدر جدول قرار دارد . 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.