اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 7 اسفند 1391 / کد مطلب: 5413 / نظرات: 0


رییس مجمع امور صنفی سبزوار: مردم به اندازه نیاز خرید کنند


رییس مجمع امور صنفی سبزوار با بیان اینکه تقاضای زیاد، عرضه را دچار مشکل می کند، خاطرنشان کرد: جنس به وفور در بازار وجود دارد و جای نگرانی نیست.

 به گزارش سبزوارپیام ، مجید غایبی در گفت و گو با ایسنا، افزود: مردم باید به اندازه نیاز خرید کنند و برای چندماه خرید نکنند تا بازار به تعادل برسد.

وی از شروع نظارت‌های ویژه از اول اسفندماه خبر داد و تصریح کرد: 10 بازرس این مجمع در قالب 5 گروه علاوه بر بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، نظارت بر بازار را برعهده دارند.

رییس مجمع امور صنفی سبزوار در ادامه در خصوص توزیع گوشت مرغ منجمد اظهار کرد: روزانه 5 تا 10 تن گوشت مرغ منجمد در سطح شهرستان توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مرغ منجمد طی 10 تا 12 روز گذشته با قیمت کیلویی 52000 ریال توزیع شده اما از روز گذشته پنجم اسفندماه با قیمت کیلویی 48000 ریال توزیع می‌شود.

غایبی همچنین در خصوص برنج ابراز کرد: یکی از بنکداران این شهرستان حدود 250 تن برنج وارد کرده که همزمان با افتتاح نمایشگاه بهاره در 15 اسفندماه توزیع این برنج با نرخ مصوب بین شرکت‌های تعاونی و فروشگاه‌های معتبر سطح شهر برای رفاه شهروندان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: قطعا با این توزیع نیاز مردم برطرف می‌شود.

رییس مجمع امور صنفی سبزوار در خصوص درصد افزایش قیمت‌ها نیز بیان کرد: برخی از اقلام همچون پسته، بادام، تخمه ژاپنی و ... در سطح کشور افزایش قیمت داشته است.

وی سپس از بازرسی 1183 مورد در بهمن ماه از واحدهای صنفی این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد برای 123 مورد تخلف، پرونده تشکیل و به تعزیرات جهت رسیدگی ارسال شده است



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.