اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 7 اسفند 1391 / کد مطلب: 5417 / نظرات: 1


در آستانه سال جدید نظارت بر واحدهای صنفی سبزوار شدت یافت


در آستانه سال جدید نظارت بر واحدهای صنفی سبزوار شدت یافت رییس مجمع امور صنفی سبزوار گفت : در آستانه ایام نوروز ، برای رعایت حقوق مصرف كنندگان ، تنظیم بازار كالاهای اساسی و پاسخگویی به افزایش تقاضای مردم نظارت بر واحدهای صنفی این شهرستان ،با شدت بیشتری اجرا می شود.
به گزارش سبزوارپیام،'مجید غایبی 'روز دوشنبه در گفت و گو با  ایرنا با اشاره به فعالیت پنج تیم ثابت بازرسی در این شهرستان، افزود : در این ایام تیم های ویژه بازرسی نیز به مراكز بخش های شهرستان برای نظارت بر عملكرد واحدهای صنفی اعزام می شوند.

وی از نظارت ویژه بر جایگاههای سوخت ، اماكن اقامتی و خدماتی و پیش فروش بلیت در قالب گشت های مشترك با ادارات ذیربط خبر داد و گفت : همچنین بازرسی های این اداره از واحدهای صنفی و عمده فروشان با حضور بازرسان برای اعمال مقررات و پیشگیری از تخلفات در آستانه عید نوروز تشدید می شود.

رییس مجمع امور صنفی سبزوار ادامه داد: تعیین كشیك برای واحدهای نانوایی و نیز صنوف خدمات فنی به منظور ارایه خدمات در ایام نوروز و تشدید بازرسی ها در محور های ورودی و خروجی شهرستان از دیگر تمهیدات برای رفاه حال مسافران و زائران است.

غایبی گفت : دو نمایشگاه بهاره عرضه كننده مایحتاج اصلی مردم در ایام نوروز درسبزوار بر پا می شود.

وی افزود:یك نمایشگاه در پارك شهربازی از 15 تا 25 اسفند و نمایشگاه دیگر در سالن میلاد اتحادیه تعاون روستایی سبزوار از 23 اسفند به بعد دایر می شود.

وی از جذب حدود 270 تن پرتقال و 80 تن سیب برای برای تنظیم بازار در استانه ایام نوروز و جلوگیری از افزایش قیمت ها در این شهرستان خبر داد.

این مسوول گفت : مرغ منجمد نیز با قیمت هر كیلو 48 هزار ریال در سبزوار در حال توزیع است .

وی با اشاره به توزیع كالاهای تنظیم بازار در آستانه نوروز اظهار داشت : از توان و ظرفیت شركت های تعاونی مصرف كارمندی و كارگری به عنوان شبكه های توزیع مطمئن در این ایام استفاده می كنیم.

وی با بیان اینكه امسال مانور نوروزی به صورت تجمیعی از همه ادارات در سبزوار برگزار می شود، گفت : این مانور با بسیج امكانات برای خدمات دهی بهتر به شهروندان و مسافران با شركت كلیه واحدهای خدمات ده، ادارات و اتحادیه های صنفی در آستانه نوروز اجرا می شود.

حدود 10 هزار واحد صنفی فعال و 40 اتحادیه صنفی در شهرستان سبزوار فعالیت دارند. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.