اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 8 اسفند 1391 / کد مطلب: 5418 / نظرات: 1

در آستانه سال جدید بانک ملت عیدی مردم داورزن را داد!!


در ایام استقرار فرمانداری، بانک داورزن باجه شد!!!


در ایام  استقرار فرمانداری بانک داورزن باجه شد  علی رغم استقرار فرمانداری داورزن  و تاکید مسوولان استانی و شهرستان  برای توسعه و ارتقای ادارات و نهادهای انقلاب اسلامی این شهرستان تازه تاسیس  متاسفانه  روند  حذف و یا تقلیل اعتبار ادارات و نهادها و بانکها در شهرستان داورزن ادامه دارد!!!

بانک ملت به عنوان تنها بانک ملت موجود در شهرستان داورزن نیز به صورن باجه در آمده و تنها خدمات  برداشت و پرداخت پول را انجام خواهد داد.

به گفته رئیس این بانک کاهش بیلان کاری و تراز مالی این بانک باعث پایین آمدن معدل کاری بانک و در نتیجه تقلیل درجه آن به باجه شده است .

متاسفانه روند کاهش اعتبار درجه بانکها منحصر به بانک ملت نبوده و بانک صادرات این شهر نیز چندی قبل کاملا تعطیل شد که البته با پیگیری های به عمل امده به صورت باجه و  روز در میان به فعالیت خود ادامه می دهد.

قرار بود  با رفتن بانک صادرات بانک قرض الحسنه مهر ایران در این شهر تاسیس شود که نه تنها بانک قرض الحسنه مهر ایران  نیامد بلکه بانک صادران نیز به باجه و آنهم روز در میان در آمد.

باید دید در روزهای آینده جدیت فرماندار شهرستان داورزن تا چه اندازه خواهد بود تا عاملی برای استقرار دیگر نهادها و ادارات و مراکز خدماتی در شهرستان باشد.اخبار داورزن

خبرنگار" سبزوار پیام" علت تقلیل درجه بانک ملت داورزن را از سرپرست فرمانداری این شهرستان جویا شد که مهندس غفاری گفت :در این خصوص مذاکرات و مکاتباتی با مسئولان استانی انجام شده و امیدوارم  این مشکل برطرف شود .






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


ایمان
باجه شدن یک شعبه چند دلیل دارد
اول خود بانکها هستند که در دنیای رقابت به دنبال کشف بازارهای جدید و جذب منابع جدید می باشند و از طرفی هم بانک مرکزی مجوز تاسیس شعبه به بانکها نمی دهد پس مجبور می شوند شعب کم بازده را تعطیل یا تقلیل درجه بدهند تا در مکان دیگر با امتیاز همان شعبه شعبه ای دیگر تاسیس کنند
مساله دوم مردم هستند اگر دقت کنیم ما همه به دنبال سود هستیم مردم داورزن هم همین طور به طوری که شعب صندوق ها که درانجا شعبه دارد منابع پولیش از چند برابر بانک ملت و بانک کشاورزی می باشد
مساله سوم هم کارمندان شعب هستند کارمند اگر ترسو باشد و به مردم وام ندهد مردم سپرده گذاری نمی کنند و هزاران دلیل دیگر