اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 8 اسفند 1391 / کد مطلب: 5420 / نظرات: 0


مربی هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار: با بازی خوب و هجومی به استقبال قهرمانی می رویم


مربی هندبال ثامن الحجج ع سبزوار: با بازی خوب و هجومی به استقبال قهرمانی می رویم  مربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت : روز پنج شنبه با یك بازی خوب و هجومی در مقابل هپكوی اراك به استقبال قهرمانی می رویم .

 به گزارش سبزوارپیام ، 'حمید شجاع ' امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : باانگیزه و روحیه بالای تیمی مصمم به كسب قهرمانی لیگ برتر هندبال كشور هستیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی ، تاكتیك تیمی و تمرینات فشرده تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت : سعی ما بر این است كه دیدار با هپكوی اراك به عنوان آخرین دیدارمان در لیگ برتر را با اختلاف گل بالا پیروز شویم.

مربی تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار با اظهار اینكه تیم ما و ثامن الحجج (ع) مشهد سهمیه حضور در باشگاه های آسیا را بدست آورده اند، افزود : این دو تیم برای كسب عنوان قهرمانی كشور در رقابتی تنگاتنگ هستند .

شجاع با بیان اینكه ثامن الحجج سبزوار (ع) با اختلاف دو گل با مشهد هر دو در امتیاز 26 با هم برابر هستند و دیدار آخر برای هر دو تیم سرنوشت ساز است، گفت : دو گل در هندبال در 30 ثانیه زده می شود و این برای ما زیاد مهم نیست چون هدفمان قهرمانی است .

وی با اشاره به همزمانی دیدار ثامن الحجج سبزوار با هپكوی اراك و ثامن مشهد با شهرداری تبریز در ساعت 16 پنج شنبه این هفته گفت : با توجه به اینكه شهرداری تبریز در رده چهارم جدول است و این تیم نیز قصد دارد به جایگاه سوم صعود كند كار مشهد از ما سخت تر است .

مربی تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار با اظهار اینكه هپكوی اراك به عنوان حریف تیم ما در جایگاه هفتم جدول قرار دارد ،اظهار كرد : بازی با این تیم برای ما حكم فینال دارد و بهترین بازی لیگ را در این دیدار انجام می دهیم . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.