اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 9 اسفند 1391 / کد مطلب: 5435 / نظرات: 0


گراميداشت روز امور تربيتي و تربيت اسلامي در سبزوار


همزمان با 8 اسفند سالروز تاسيس نهاد امور تربيتي مراسمي با حضور اعضاي اين نهاد در محل مركز آموزشي و رفاهي فرهنگيان سبزوار برگزار شد .
به گزاش روابط عمومي مديريت آموزش و پرورش سبزوار مهندس راه چمني در اين مراسم ضمن گراميداشت اين روز مهم تربيت را ارجح بر آموزش دانست و افزود : درست است كه هميشه لفظ تعليم و تربيت با هم و در پي هم مي آيد اما همه صاحب نظران معتقد به ارجحيت تربيت بر تعليم هستند و دانشمندان بي تربيت در تمام دوران تاريخ ضربات جبران ناپذيري را بر پيكره جامعه وارد كره اند .
مهندس راه چمني همچنين همه مربيان را به استفاده از فرصت ها دعوت كرد و افزود : دانش آموزان در بهترين زمان فراگيري و همچنين در مهم ترين و حساس ترين مقطع زندگي خود در اختيار دبيران و مربيان هستند و معلمين و مربيان بايد بهترين استفاده را از اين فرصت ببرند و زمينه آشنايي با معارف ديني و مباحث تربيتي را براي آنان فراهم نمايند .
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تشكيل نظام اسلامي افزودند جمهوري اسلامي بعد از گذشت 34 سال به مثابه بتني مي ماند كه استحكام لازم را پيدا كرده است و البته بايد در نظر داشت كه خون شهيدان زمينه استحكام اين بتن را فراهم كرده است و لازم است دانش آموزان ما با راه و منش شهدا آشنا شده و آنان را الگوي خود قرار دهند .
پخش كليپ مربي تربيتي ،‌سرود دانش آموزي و تجليل از 5 تن از مربيان امور تربيتي از ديگر برنامه هاي اين گردهمايي بود .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.