اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 11 اسفند 1391 / کد مطلب: 5448 / نظرات: 0

یک هفته مانده به پایان رقابتهای لیگ برتر/


تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار قهرمان لیگ برتر كشور شد


تیم هندبال بانوان ثامن الحجج ع سبزوار قهرمان لیگ برتر كشور شد       در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان كشور ، تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار با پیروزی بر تیم شهرداری تبریز قهرمان هندبال بانوان لیگ برتر كشور شد.
   به گزارش سبزوارپیام سرمربی هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار روز جمعه بعد از پیروزی 37 بر 17 تیمش مقابل شهرداری تبریز كه در تبریز برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با این برد تیم ما با كسب 25 امتیاز و 12 برد و یك تساوی در یك هفته مانده به پایان رقابت های لیگ توانست مقام قهرمانی را كسب كند.

'ناهید غارسی ' با اظهار اینكه بعد از تیم ثامن الحجج سبزوار تیم بیمه رازی تهران با چهار امتیاز اختلاف در رده دوم جدول قرار دارد، گفت : تیم شهید شكوهی كردستان هم در حال حاضر در جایگاه سوم جدول قرار دارد .

وی با اشاره به دیدار امروز مقابل شهرداری تبریز افزود : بازی خوبی بود البته ما در نیمه دوم دیدار از بازیكنان ذخیره استفاده كردیم كه بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

'غارسی ' با ابراز رضایت از عملكرد بازیكنان تیمش گفت : امروز همه بازیكنان در این دیدار شاخص بودند.

وی با اظهار اینكه تیم شهرداری تبریز هم تیم جوان و خوبی است، افزود : این تیم در جایگاه هشتم جدول قرار دارد و شاید با توجه به شكست های پی در پی از انگیزه خوبی برای بازی برخوردار نبودند.

سرمربی هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار با بیان اینكه جمعه هفته آینده در هفته پایانی رقابت ها میزبان تیم 'شهید شكوهی كردستان ' در سبزوار هستیم، گفت : با اینكه این بازی برای ما جنبه تداركاتی دارد ولی با تمام توان و برای برد به میدان می رویم. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.