اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 12 اسفند 1391 / کد مطلب: 5451 / نظرات: 0


مسابقات ادبی احساس واژه ها و مشاعره دانش آموزی در سبزوار برگزار شد



 مسابقات ادبی احساس واژه ها و مشاعره دانش آموزی از سری مسابقات جشنواره نوجوان خوارزمی در شهرستان سبزوار بر گزار شد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار، معاون مدیر كل و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در مراسم مزبور گفت: در این مسابقات ادبی 70 دانش آموز دختر و پسر شركت داشتند.

قدرت الله راه چمنی افزود: در بخش پسران دانش آموز، ابوالفضل آزادواری از مدرسه راهنمایی شهید بهشتی، بنیامین مشرقی از مدرسه راهنمایی امام حسن (ع) و مهدی زارعی ثانی از مدرسه راهنمایی افق دانش این شهرستان رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی اظهار داشت: در بخش دختران نیز، مبینا ناوی از مدرسه راهنمایی فرزانگان، مطهره خرم از مدرسه راهنمایی مطهری دو و ناهید صانعی از مدرسه راهنمایی شاهد فاضله، رتبه های اول تا سوم را كسب كردند.

او گفت: در مسابقات مشاعره دانش آموزی نیز كه با حضور 33 نفر از 20 آموزشگاه این شهرستان برگزار شد، در بخش پسران، سینا عرب از مدرسه راهنمایی امام حسین (ع)، امیر اسماعیل زرقی از مدرسه راهنمایی امام حسن (ع) و سجاد حسینی از مدرسه راهنمایی نمونه سربداران، رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

وی افزود: در بخش دختران نیز، مهدیه فائقی از مدرسه راهنمایی نمونه برادران یزدی، یاسمن افتخاری از مدرسه راهنمایی فرزانگان و صبا كریمی از مدرسه راهنمایی شاهد فاضله، رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.