اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 12 اسفند 1391 / کد مطلب: 5453 / نظرات: 0


مربي هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار / امیدوارم تصميم فدراسيون براي تعيين تيم قهرمان عادلانه باشد



مربي تيم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار عنوان كرد: نتيجه بازي ثامن‌الحجج(ع) مشهد و شهرداري تبريز تعجب‌برانگيز و مشكوك بود.

 به گزارش سبزوارپیام ، حميد شجاع در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي ايسنا ، پس از پيروزي مقابل هپكو اراك در خصوص وضعيت قهرماني اين فصل از هندبال كشور اظهار كرد: آيا نتيجه به دست آمده در ديدار ثامن مشهد و شهرداري تبريز براي ديگران علامت سوال ايجاد نكرد؟

وي ادامه داد: شهرداري تبريز در بازي هفته گذشته خود مقابل سپاهان اصفهان كه قهرمان چندين دوره ليگ‌برتر هندبال كشور است تا لحظات پاياني مسابقه از اين حريف قدرتمند خود جلو بوده و تنها در سه ثانيه پاياني با دريافت يك گل تن به شكست مي‌دهد ولي همين تيم در مقابل ثامن مشهد با اختلافي به اندازه 20 گل شكست مي‌خورد و اين موضوع باعث تعجب ما مي‌شود.

وي افزود: چطور در يك هفته، يك تيم مي‌تواند در نتايج خود تا اين اندازه متفاوت ظاهر شود و سوال من اين است كه در كدام بازي در 30 دقيقه تنها دو گل از سوي اين تيم زده شده است زيرا حتي اگر من كه چندين سال است در تيمي مشغول به بازي نبوده‌ام وارد زمين مي‌شدم حداقل پنج گل مي‌توانستم به ثمر برسانم.

شجاع با بيان اينكه شك ندارم برنامه‌اي بين تيم تبريز و اصغر سهمي به عنوان مدير تيم مشهد وجود داشته است، عنوان كرد: فيلم ديدار ثامن مشهد و شهرداري تبريز را به كارشناسان داده‌ايم تا بررسي كنند و نيز براي فدراسيون ارسال كرده‌ايم تا در اين خصوص تصميم‌گيري كند.

وي در پاسخ به اين صحبت که عمل فدراسيون نيز تعجب‌برانگيز بوده و تمامي مسوولان به همراه كاپ اصلي قهرماني در سبزوار حاضر بودند، به ايسنا گفت: كاپ اصلي و فرعي نداشتيم و دو كاپ اولي و دومي نيز مانند سبزوار به مشهد رفته بود كه به اعتقاد من از لحاظ اندازه و زيبايي كاپ مشهد همانند كاپ‌هاي قهرماني سال‌هاي گذشته بوده است ولي كاپي كه در سبزوار وجود داشت در اندازه‌اي كوچك‌تر بود.

مربي تيم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار همچنين تاكيد كرد: مسوولان خاصي حضور نداشتند و تنها رييس فدراسيون براي مذاكره با رافائل به سبزوار آمده بود كه طبيعتا شاهد اين ديدار نيز بود و بارها در حضور خود در مشهد اعلام كرده است زماني كه در سبزوار حضور مي‌يابد از چنين فضايي با چنين هواداراني لذت مي‌برد.

وي با اشاره به عملكرد دور از انتظار بازيكنان تيم خود در ديدار مقابل هپكو اراك اظهار كرد: عملكرد بازيكنان بد نبود اما انتظار ديگري داشتيم زيرا بازيكنان به خاطر حساسيت بالاي بازي تمركز كافي نداشتند و به دليل وجود همين اضطراب در نيمه اول از عملكرد آن‌ها راضي نبودم.

وي ادامه داد: تيم حريف نيز با اينكه نتيجه برايش مهم نبود اما بسيار قدرتمند ظاهر شد و خيلي خوب جنگيدند و در مقابل، بچه‌هاي تيم ما نيز به دليل استرس زياد نتوانستند تفاضل گل بيشتري به وجود بياورند.

شجاع همچنين با بيان اينكه ديدار نماينده سبزوار و هپكوي اراك به طور مستقيم از شبكه سه پخش مي‌شد، افزود: طبيعتا با چنين شرايطي در حالي كه همه در حال تماشاي اين بازي بودند نمي‌توانست اتفاقي ديگر بيفتد و همه شاهد روند مسابقه بودند.

وي ادامه داد: جا دارد از تماشاگران فهيم و حرفه‌اي سبزوار نيز تشكر ‌كنيم كه بدون هيچ حاشيه‌اي با علاقه تيم خود را تشويق كردند.

وي با بيان اينكه دكتر ميرعلي، مديريت باشگاه ثامن‌الحجج(ع) سبزوار اولويت را انجام كار جوانمردانه مي‌داند، گفت: ميرعلي اعتقاد دارد كه برد و باخت تيمش مهم نيست و تنها به اين دليل كه مردم به واسطه آن خوشحال مي‌شوند، به آن اهميت مي‌دهد و نيز هيچگاه به دنبال تبليغات نبوده و طي اين دو سال بدون هيچ انتظاري حدود 6 ميليارد تومان براي هندبال كشور و جوانان سبزوار خرج كرده است.

مربي تيم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار درباره مشخص شدن وضعيت قهرماني اين فصل عنوان كرد: روز چهارشنبه جلسه‌اي برگزار خواهد شد و طي آن با تصميمي كه گرفته مي‌شود، قهرمان اين فصل نيز مشخص مي‌شود كه اميدوارم اين نتيجه عين عدالت انجام شود.

وي عنوان كرد: در نيم فصل اول تيم شهرداري اروميه هنوز در جدول مسابقات حضور داشت و ما توانستيم در ديداري با اختلاف 24 گل اين تيم را شكست دهيم اما به دليل اينكه اين تيم در بازي مقابل سپاهان حاضر نشد، از دور مسابقات حذف شد و امتيازي كه از اين پيروزي گرفته بوديم از ما گرفته شد و به واسطه اين تصميم ضرر كرديم و چندين امتياز از سپاهان و مشهد عقب افتاديم.

وي ادامه داد: در حال حاضر نيز چنين شرايطي براي تيم مشهد به وجود آمده است زيرا سپاهان اصفهان در ديدار مقابل نيروي زميني تهران حاضر به بازي نشد، به همين دليل با حذف شدن از دور مسابقات امتياز اين تيم نيز از مجموع نتايج ديگر تيم‌ها كم شده و با چنين شرايطي دو امتياز از تيم ثامن‌الحجج(ع) مشهد جلو افتاده و مي‌توانيم قهرمان شويم.

شجاع در پاسخ به اين كه طبق آيين‌نامه فدراسيون، تيمي كه دو مرتبه در بازي‌هاي خود حاضر نشود از دور مسابقات كنار گذاشته مي‌شود، عنوان كرد: يك يا دو بازي فرقي نمي‌كند و چنين موضوعي نيز در آيين‌نامه ذكر شده است كه اگر تيمي از حضور در رقابت‌ها كناره‌گيري كند نتايج آن تيم از جدول گرفته خواهد شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.