اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 13 اسفند 1391 / کد مطلب: 5456 / نظرات: 1

معاون مدیر كل و رئیس اداره تعاون ،كار و رفاه اجتماعی سبزوار/


51 شرکت تعاونی در سبزوار تشكیل شد


51 شرکت تعاونی در  سبزوار تشكیل شد  معاون مدیر كل و رئیس اداره تعاون ،كار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت : 51 شركت تعاونی از ابتدای سالجاری تا كنون در این شهرستان تشكیل شده كه بیشتر آنها در زمینه كشاورزی می باشند. 
   
 به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا،حسین ملوندی  افزود: تعاونی های مزبور 9 هزار و 100 نفر اشتغال ایجاد كرده است.

وی اظهار كرد: هم اكنون یك هزار و 69 شركت تعاونی در زمینه های مختلف در این شهرستان تشكیل شده اند كه 147 مورد از این تعداد غیر فعال هستند.

وی همچنین تعداد مجوزهای مشاغل خانگی امسال در این شهرستان را چهار هزار و 355 مورد اعلام كرد و گفت: اعتبارات تخصیص یافته در این زمینه 160 میلیارد ریال می باشد.

وی از مدیران بانك های ملی، ملت و كشاورزی به خاطر ارائه تسهیلات برای مشاغل خانگی قدردانی كرد و افزود: از سایر بانك های این شهرستان نیز می خواهیم در بخش اشتغالزایی همكاری كنند.

ملوندی تعداد تشكل های كارفرمایی و كارگری این شهرستان را هم 144 مورد ذكر كرد و اظهار داشت: سبزوار بعد از مشهد مقدس بیشترین تعداد تشكل های كارفرمایی و كارگری را به خود اختصاص داده است .

رئیس اداره تعاون ،كار و رفاه اجتماعی سبزوار كارگاههای زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی سبزوار را نیز 16 هزار و 92 كارگاه عنوان كرد و افزود: 42 هزار و 248 بیمه شده اصلی در این شهرستان وجود دارند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.