اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 اسفند 1391 / کد مطلب: 5461 / نظرات: 1

شهردار ششتمد/


ششتمد آماده استقبال از مسافران نوروزی است


ششتمد آماده استقبال از مسافران نوروزی است حسين پور/ ششتمد نامی آشنا برای مردمان منطقه سبزوار است چرا که بیشتر مردم سبزوار حداقل یک روز تعطیل خود را جهت استفاده از مناظر بکر و آثار تاریخی این منطقه سپری کرده اند.
شهردار ششتمد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ششتمد با جاذبه های تاریخی و مذهبی خود همچون آرامگاه ابوالحسن علی بن زید بیهقی ، آرامگاه امامزاده یحیی بن زید در روستای عزیزآباد ، آرامگاه شاهزاده ابوالقاسم در ارتفاعات جنوب ششتمد ، مصلی و متوضی جواد الائمه در شهر ششتمد آماده پذیرائی مسافران و گردشگران نوروزی است.
حمیدرضا داورزنی افزود: علاوه بر جاذبه های تاریخی و مذهبی این منطقه جاذبه های طبیعی ششتمد چشم هر بینده را به خود خیره می کند که رودخانه ها و باغات سرسبزدر ششتمد و روستاهای مجاور و همچنین بازدید از درخت قدیمی و کهن چنار در روستای «کیذقان» می تواند زمینه گذران مناسبی برای اوقات فراغت مسافران باشد.
وی ادامه داد: امسال تلاش خواهیم کرد تا دغدغه گردشگران و مسافران نوروزی را در تهیه خدمات اولیه به حداقل برسانیم و مراجعین به این دیار چهره ای متفاوت نسبت به گذشته ببینند.
شهردار ششتمد اظهارداشت : شهرداری ششتمد نیز همانند سنوات گذشته تلاشهایی را برای زیباسازی این شهر انجام داده تا بتواند رضایت بیشتر گردشگران را در دیار فرید خراسان فراهم سازد.
داورزنی اضافه کرد: شهر ششتمد با فاصله 30 (سی)کیلومتری در جنوب شهر سبزوارقرار گرفته و این موضوع باعث تردد آسان و راحت شهروندان سبزواری برای استفاده از حداقل فرصت برای تفریح و گذران اوقات فراغت شده است.
شهردار ششتمد گفت: این شهر دارای پیشینه تاریخی غنی می باشد که این همه دست به دست هم داده تا شهر ششتمد بعنوان منطقه گردشگری انتخاب اول مردم سبزوار برای سفرهای کوتاه مدت گردشگری باشد.
وی افزود: علاوه بر پیشینه تاریخی و کهن ششتمد ، موقعیت شهر ششتمد در کوهپایه های جنوب سبزوار این شهر را به شهری با آب و هوایی معتدل در حاشیه کویر تبدیل نموده است.
داورزنی یادآور شد: شهرداری ششتمد امسال تلاش نموده تا زمینه رضایت مندی بیشتر مراجعین به منطقه را فراهم سازد و در همین راستا اقدام به آماده سازی محل های برای اطراق گردشگران در محل بندخاکی ششتمد ، گلکاری های اماکن مختلف سطح شهر و پاکسازی سطح شهر نموده است.
شهردار ششتمد گفت: المانهایی نیز با توجه به تاریخ و پیشینیه غنی این شهر تاریخی تهیه شده که امیدواریم بتوانیم تا عید نوروز نسبت به نصب این المانها اقدام نمائیم و همچنین المانهایی با موضوع نوروز تهیه شده و طی چند روز آینده در سطح شهر ششتمد با توجه به جانمائیهای صورت گرفته نصب خواهد گردید.
ششتمد سرزمین لاله های بهاری و دیار فرید خراسان همچون سالهای گذشته آماده استقبال از شما مسافران نوروزی می باشد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.