اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 اسفند 1391 / کد مطلب: 5463 / نظرات: 0


فرماندار خوشاب : در شرایط کنونی حمایت از ترویج فرهنگ قرآنی ضروری است


 فرماندار خوشاب گفت : در شرایط كنونی، حمایت و پشتیبانی از كارهای فرهنگی بویژه ترویج فرهنگ قرآنی ضروری است.
 
 به گزارش سبزوارپیام ، مهندس 'حسین ابراهیمی كردیانی ' در نشست ستاد شهرستانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن كریم خوشاب افزود: استكبار جهانی با تمام قوا به میدان مبارزه فرهنگی آمده و قصد كم رنگ كردن و نابودی مسائل اعتقادی را دارد و ما در برابر آنها از قدرت بالای قرآن برخور داریم.

فرماندار خوشاب به اطلاع رسانی این دوره از مسابقات در بخش ها و روستاهای شهرستان تاكید كرد و خطاب به مسوولان افزود: باید همه دست به دست هم دهیم و در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی از هیچ تلاشی فروگذار نكنیم.

وی با اشاره به وجود استعدادهای قرآنی در شهرستان خوشاب، اظهار داشت : با فراهم بودن بستر و زمینه فعالیت های قرآنی بایستی در راستای ترویج این فرهنگ هر چه بیشتر تلاش كنیم .

سرپرست اداره اوقاف و امورخیریه سبزوار و خوشاب نیز در این نشست با اشاره به حضور و استقبال باشكوه مردم در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی در سبزوار گفت : مردم با حضور خود در این محافل نشان می دهند كه تشنه معارف قرآنی هستند.

حجت الاسلام 'محمد صفرپور' با بیان اینكه مردم با زبان حضور و شركت در مراسم قرآنی مطالبات فرهنگی و دینی خود را طلب می‌كنند، افزود : مردم با این حضور بار بزرگی بر دوش مسوولان در این عرصه گذاشته‌اند.

وی با اشاره به عدم پوشش مناطق روستایی و دور دست در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن كریم، گفت: با تدابیری كه اندیشیده شده است، سی و ششمین دوره این مسابقات، در دو مرحله روستایی و شهری برگزار می شود و برگزیدگان مرحله شهرستانی به مرحله استانی این مسابقات راه می یابند.

وی با اشاره به آغاز طرح ملی حفظ قرآن كریم در كشور خواستار توجه جدی و همت مسوولان در این عرصه بزرگ قرآنی شد.

امام جمعه خوشاب هم در این نشست گفت : به بركت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهدا فرهنگ حاكم بر كشور فرهنگ قرآنی است .

حجت الاسلام 'محمد صاحبی ' با بیان اهمیت قرآن و پیاده كردن تعالیم قرآنی در زندگی گفت : بایستی هر چه بیشتر در ترویج فرهنگ قرآنی بكوشیم . 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.