اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 14 اسفند 1391 / کد مطلب: 5468 / نظرات: 0

معاون فرماندار سبزوار:


با همه امکانات ، انتخاباتی سالم برگزار می کنیم


با همه امکانات  انتخاباتی سالم برگزار می کنیم معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سبزوار گفت : با فراهم آوردن بستر لازم با استفاده از همه ظرفیت ها ، امکانات و نیروهای مومن ، مجرب و متعهد در جهت برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند تلاش می کنیم .    
"رضا مدرسی پور " روز دو شنبه در همایش یک روزه طرح جامع آموزش کارشناسان انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا که در محل سالن اجتماعات فرمانداری سبزوار برگزار شده بود ، بر حقظ امانتداری در انتخابات تاکید کرد.
وی افزود : با حفظ امانتداری و برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند با همکاری و حضور پرشور مردم بار دیگر عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران را به همه نشان می دهیم .
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سبزوار به حضور گسترده و با بصیرت مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره کرد و گفت : مردم نشان دادند که حامی ولایت هستند و به هیچ عنوان از ارزش ها و اعتقادات خود کوتاه نمی آیند و معادلات دشمنان را برهم زده و توطئه های آنان را خنثی می کنند .
"مدرسی پور " گفت : به طور قطع و یقین مردم با چنین اعتقادی حضور پررنگ و خوبی در انتخابات خواهند داشت و عزت و سربلندی جمهوری اسلامی را نشان می دهند .
وی با اشاره به شیطنت های دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی ، اظهار کرد : این تحرکات و تلاش ها شامل جنگ روانی ، جنگ نرم ، جنگ اقتصادی و هجمه فرهنگی با هدف کمرنگ کردن نقش ولایت در اذهان مردم انجام شده است .
وی ادامه داد: نتیجه تمام تلاش ها و تحرکات دشمن این بود که مردم ایران اسلامی وحدت ، انسجام بیشتر ، خوداتکایی و خودباوری رابا حمایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری تجربه کردند .
"مدرسی پور " افزود : دشمن به رغم این تلاش ها نمی تواند بر عزم و اراده مردم از لحاظ اعتقادی و حفظ ارزش های نظام به هیچ عنوان خللی وارد کند .
مسئول آموزش انتخابات استانداری خراسان رضوی هم در این همایش گفت : تجربه سال گذشته در قالب طرح جامع آموزش امسال به طور جدی تر و فراگیرتر از سوی وزارت کشور برنامه ریزی شده و در سطح استان ها اجرایی می شود .
"نبی پور " افزود : طرح جامع آموزش انتخابات با علاوه بر هدف دانش افزایی و انتقال تجارب افرادی که سال های گذشته دست اندرکار انتخابات بوده اند حساسیت آن نیز می باشد .
وی با اشاره به توطئه ها و هجمه های دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان عامل مهم حساسیت انتخابات در این برهه زمانی گفت : وجود کوچکترین ابهام ، چالش و تنش در برگزاری انتخابات می تواند باعث شود تا دشمن با روزنه ای درگیری و مشکلات ایجاد کند .
وی آموزش مدیران ، کارشناسان ، هیئت های اجرایی و اعضای شعب و نمایندگان فرماندار را چهار لایه طرح جامع آموزش انتخابات عنوان کرد .
وی افزود : علاوه بر این چهار لایه آموزش انتخابات برعهده وزارت کشور و صدا و سیما گذاشته شده تا به مردم آگاهی های لازم داده شود تا بدین وسیله ابهامات برطرف شود .
وی با اشاره به اعزام کارشناسان فناوری اطلاعات از 19 تا 25 اسفندماه جاری به تهران برای آموزش گفت : این آموزش ها نیز پس از تعطیلات نوروز به صورت ویدئو کنفرانس در مناطق برگزار می شود .
وی با اشاره به اهمیت کار کارشناسان انتخابات به عنوان نقش مهم در تصمیم گیری مدیران و جهت دهی به حرکت مدیران و مجموعه از آنان خواست در این جلسات به طور منظم حضور داشته باشند .
در این همایش که با حضور کارشناسان انتخابات فرمانداری ها و بخشداری های تابعه شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن نیشابور و فیروزه برگزار شد مسئول آموزش انتخابات استانداری خراسان رضوی به همراه دو نفر از کارشناسان انتخابات استان آموز شهای لازم را ارائه دادند . 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.