اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 اسفند 1391 / کد مطلب: 5472 / نظرات: 0


فرماندار سبزوار: بهترین کانال‌ انجام فعالیت فرهنگی، اعزام کاروان راهیان نور است


فرماندار سبزوار گفت: یکی از بهترین کانال‌های انجام فعالیت فرهنگی، اعزام کاروان راهیان نور است.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایسنا ، قاسم شعبانی عطار در جلسه ستاد راهیان نور این شهرستان که در محل دفتر ایشان برگزار شد، با بیان اینکه اعزام کاروان راهیان نور در راستای ارتقا ارزشها وفرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود، خواستار همکاری تمام ادارات با سپاه این شهرستان جهت اعزام این کاروانها در ایام نوروز 92 شد.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان راهیان نور برای سپاه یک ماموریت درون سازمانی نیست، انتظار خود را از تمام دستگاههای اجرایی شهرستان همکاری مادی و معنوی با سپاه عنوان کرد.

نماینده عالی دولت در سبزوار سپس به توطئه های استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی کشورمان پرداخت و تصریح کرد: دشمنی استکبار با ایران بخاطر
دستیابی به انرژی هسته ای و ... نیست بلکه این ها بهانه جویی استکبار برای فشار بیشتر بر ملت ایران است.

وی اذعان کرد: برگزاری این اعزام ها سبب آشنایی بیشتر نسل جوان با رشادتها و فداکاریهای  رزمندگان 8 سال دفاع مقدس برای حفظ نظام و ارزشهای دینی است.

فرماندار سبزوار ضمن تاکید بر اینکه هزینه کارمندان متقاضی ادارات باید بصورت صددرصد توسط ادارات مربوطه پرداخت شود، پرداخت هزینه های متقاضیان
بخشها توسط بخشداران را یکی از مصوبات این جلسه اعلام کرد.

سرهنگ پاسدار جعفر نمدچیان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار نیزدر این جلسه خبر داد: در نوروز 92، 400 نفر از شهرستان سبزوار به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

وی زمان اعزام را 6 فروردین ماه اعلام و اضافه کرد: کاروان های اعزامی در 12 فروردین برمی گردند.

سرهنگ پاسدار نمدچیان با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن، اعزام کاروان‌های راهیان نور را در از بین رفتن دغدغه های مسوولان و خانواده ها در این  خصوص موثر دانست.

وی راهیان نور را پل ارتباطی جهت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان ذکر کرد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.