اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 15 اسفند 1391 / کد مطلب: 5478 / نظرات: 3

بر اساس رای کمیته انضباطی/


تیم هندبال سبزوار قهرمان كشور شد


تیم هندبال سبزوار قهرمان كشور شد      مربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت : براساس رای كمیته انضباطی كه امروز تشكیل شد تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار قهرمان لیگ برتر شد و فولاد مباركه اصفهان از جدول لیگ برتر 91 - 92 حذف شد.
    به گزارش سبزوارپیام،'حمید شجاع ' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا حكم كمیته انضباطی را قانونی و عادلانه عنوان كرد و افزود : طبق این رای همانطور كه تیم ارومیه كنار گذاشته شد برای تیم قدرتمندی همچون سپاهان با 13 دوره قهرمانی هم بدون هیچ ملاحظه ای قانون اجرا شد.

وی با اشاره به كناره گیری تیم ارومیه و سپاهان از مسابقات لیگ گفت : طبق قوانین و آیین نامه ها ، تیمی كه از جدول حذف شود نتایجی هم كه كسب كرده از بین می رود.

او گفت: تیم ثامن الحجج سبزوار یك پیروزی در دور رفت مقابل ارومیه با 24 گل و یك شكست هم در اصفهان مقابل سپاهان داشت كه این نتایج حذف شد و به دلیل به حساب نیامدن شكست مقابل سپاهان تیم ما دو امتیاز از مشهد جلو افتاد.

وی افزود: تیم ثامن الحجج (ع) مشهد بدون توجه به رای نماینده فدراسیون هندبال استان در مشخص نبودن قهرمانی، در اعلام قهرمانی شتابزده عمل كرد.

مربی تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار اظهار داشت : به فدراسیون هندبال تبریك می گویم كه به رغم همه فشارها و حواشی، شجاعانه و طبق قانون رای را صادر كرد.

شجاع، در باره سطح مسابقات لیگ هندبال در مقایسه با سال های گذشته، لیگ امسال را پویا دانست و گفت : رقابت ها در سطح مطلوب و فشرده بود.

تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار با كسب 26 امتیاز قهرمان و تیم ثامن الحجج مشهد با 24 امتیاز نایب قهرمان لیگ برتر كشور شدند و مس كرمان با 13 امتیاز در رده سوم جدول جای گرفت.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


سبزواری
سبزوار همیشه قهرمانه ومهد هندبال ...
امیر احمدی | ايميل
با سلام خدمت همشهری های گلم در دیار همیشه جاوید سبزوار...

بسیار خوشحالم که تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار برنده شد و نام سبزوار را در ایران نامی کرد.
درود بر دکتر سید ابوالفضل میرعلی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع).
موفق باشید
احمدی کارمند موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج در مشهد مقدس