اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 15 اسفند 1391 / کد مطلب: 5479 / نظرات: 1

معاون استاندار و فرماندار سبزوار:ش


نگهداری فضای سبز تبدیل به فرهنگ عمومی شده است


نگهداری فضای سبز تبدیل به فرهنگ عمومی شده است معاون استاندار و فرماندار وی‍ژه سبزوار گفت: امروزه حفظ و نگهداری از فضای سبز در بین عموم مردم به یك فرهنگ عمومی تبدیل شده است.

قاسم شعبانی عطار روز سه شنبه در مراسم روز درختكاری در سبزوار اظهار كرد: در دهه اخیر به دلیل تغییرات جوی و آلودگی های موجود، توجه به طبیعت، نگهداری و مراقبت از فضای سبز برای مردم از اهمیت خاصی برخوردار شده است.

وی حفظ فضای سبز موجود شهر را با توجه به كمبود منابع طبیعی بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: اگر دو هكتار فضای سبز ایجاد و به نحو احسن از آن نگهداری شود بسیار بهتر از ایجاد 50 هكتار فضای سبزی است كه به آن توجه و رسیدگی نشود.

فرماندار سبزوار همچنین پیشرفت زندگی ماشینی و مداخله بشر در طبیعت را از دلایل مهم برهم زدن اكوسیستم و اكولوژی مناطق مختلف دانست.

مدیر عامل سازمان پارك ها و فضای سبز شهرداری سبزوار نیز در این مراسم با بیان اینكه انجام درختكاری در سبزوار از 15 بهمن ماه آغاز شده ، افزود: كاشت بیش از 3 هزار اصله نهال در بوستان زمزم و باغ ایرانی در مراسم امروز انجام می شود.

حسین دولت آبادی افزود: از پانزدهم بهمن ماه تاكنون 20 هزار اصله نهال مثمر رایگان شناسنامه دار، بیش از 70 هزار اصله نهال در سطح ورودی و خیابان های شهر و بیش از 200 هزار بوته گل فصلی و انواع درختچه های زینتی در میادین اصلی و بوستان های شهر كاشته شده است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.