اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 اسفند 1391 / کد مطلب: 5480 / نظرات: 0


فعالیت 18 مرکز بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در نوروز


 مسئول گسترش شبکه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از اجرای برنامه کشیک نوروزی این معاونت در شهرستان سبزوار خبر داد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از فارس ، حمید عالمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این برنامه در راستای اهداف دانشگاه مبنی بر ارتقای سطح خدمات بهداشتی واحدهای تحت پوشش دانشگاه، توسعه اقدامات پیشگیرانه، افزایش خدمات قابل ارائه در شبکه‌های بهداشتی، توسعه و تشدید کنترل بهداشتی اماکن عمومی، مراکز تهیه، توزیع، فروش و نگهداری مواد غذایی و توسعه عملیات بهداشتی در روستاها و خدمات رسانی درمانی به مردم و مسافران نوروزی پیش بینی شده است.

مسئول گسترش شبکه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به تدوین برنامه‌های کشیک نوروزی و اولویت‌بندی آن اشاره کرد و اظهار داشت: در مجموع تعداد 18 مرکز بهداشتی و درمانی فعال توسط 67 نفر نیروی سلامت آماده خدمت رسانی به مردم در نوروز بوده که 12 مرکز در سبزوار و خوشاب، 3 مرکز در جغتای و یک مرکز در جوین فعال هستند.

عالمی با اشاره به محوریت تمامی تیم‌های فعال در مراکز بهداشتی درمانی خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها بر پایه خدمات پزشک عمومی، مامایی، بهیار، پرستاری، بیماری‌ها و فعالیت‌های بهداشت محیط و حرفه‌ای است.

وی ادامه داد: معاونت بهداشتی دانشگاه امسال برخلاف سال‎های گذشته خدمات مامایی را نیز در مراکز فعال به صورت شبانه‌روزی به متقاضیان ارائه می‌دهد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.