اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 اسفند 1391 / کد مطلب: 5509 / نظرات: 1


محور بردسکن به سبزوار بازگشایی شد


محور بردسکن به سبزوار بازگشایی شد فرمانده انتظامی بردسکن از بازگشایی محور بردسکن به سبزوار که روز گذشته بر اثر بارش شدید برف مسدود شده بود، خبر داد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از فارس، حیدر مرزبان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اثر بارش شدید برف که از روز گذشته آغاز شده بود محور بردسکن به سبزوار مسدود شد که با همت پرسنل نیروی انتظامی‌، پلیس راه، راهداری و هلال‌احمر امروز بازگشایی شد.

این مسئول ادامه داد: در این رابطه هفت تیم نیروی انتظامی و پلیس راه در این محور استقرار یافتند و به خاطر برف شدید و لغزندگی سطح جاده از تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین جلوگیری به عمل آمد.

وی گفت: در این ارتباط بیش از 500 دستگاه وسیله نقلیه در پلیس راه، امامزاده سید میرزا طاهر حسینی شهر بردسکن و راهدارخانه البلاغ متوقف شدند.

این مسئول اضافه کرد: همچنین به 15 دستگاه سواری در راه مانده کمک‌رسانی و سه دستگاه اتوبوس مسافربری نیز به راهدارخانه البلاغ هدایت شدند.

مرزبان گفت: از ظهر امروز جمعه این محور بازگشایی شد و وسایل نقلیه می‌توانند با رعایت نکات ایمنی و بستن زنجیر چرخ با سرعت مطمئنه در آن تردد کنند.

محمد اسماعیل یعقوب‌زاده فرماندار بردسکن هم که از ساعات اولیه مسدود شدن این محور حضور داشت به خبرنگار فارس گفت: به محض مسدود شدن محور تمام دستگاه‌های عضو ستاد بحران آماده‌باش بودند و دستگاه‌های امداد‌رسان از جمله پلیس راه، نیروی انتظامی، هلال‌احمر و راهداری در محور استقرار یافتند و اقدامات لازم را انجام دادند.

 رئیس اداره راه و شهرسازی بردسکن نیز از استقرار چهار اکیپ این اداره در دو شیفت در محور بردسکن به سبزوار و راه‌های روستایی سنگ پیر، خوشاب، زیروقت، شمس‌آباد، خانقاه، سیر و آهوبم خبر داد.

وی افزود: برای بازگشایی محور بردسکن به سبزوار به طول 70 کیلومتر در این محور در چهار نوبت عملیات برف‌روبی و بیش از 100 تن شن و نمک در سطح جاده ریخته شد.

محمد شرافتی مدیر جمعیت هلال‌احمر بردسکن نیز گفت: هلال‌احمر نیز بیش از 500 بسته کیک و آبمیوه بین رانندگان در راه مانده توزیع کرد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.