اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 اسفند 1391 / کد مطلب: 5519 / نظرات: 0


تهیه شناسنامه فرهنگی اجتماعی روستاهای سبزوار


کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار از تهیه شناسنامه فرهنگی اجتماعی روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش  سبزوارپیام به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی  سبزوار، حسن ملوندی با اعلام این خبر گفت: در نشست تخصصی روحانیون مستقر و هجرت شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب که 16 اسفندماه جاری با محوریت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار برگزار شد، طرح تهیه شناسنامه فرهنگی اجتماعی روستاهای شهرستان سبزوار در دستور کار روحانیون این اداره قرار گرفت.

کارشناس فرهنگی این اداره گفت: در این جلسه حجت الاسلام بخشی کارشناس مسئول امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به تشریح طرح تهیه شناسنامه فرهنگی اجتماعی روستاهای خراسان رضوی و کار در فضای مجازی به ویژه پورتال ملی مساجد توسط روحانیون مستقر و هجرت پرداخت.

وی افزود: طرح شناسنامه فرهنگی اجتماعی روستاهای خراسان رضوی، شامل بانک اطلاعات تخصصی از روستاها است که با هدف احصاء، شناسایی و رفع مشکلات فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی و تسهیل در خدمت رسانی عمومی در زمینه های یاد شده توسط روحانیون مستقر و هجرت اداره تبلیغات اسلامی در روستاهای خراسان رضوی به اجرا در می آید.

گفتنی است: بنابر نظرسنجی و ارزیابی صورت گرفته از مسئولین استانی، هرگونه بانک اطلاعات روستائی که توسط روحانیون تحت پوشش اداره تبلیغات اسلامی تهیه می گردد، کامل ترین، جامع ترین و با کیفیت ترین بانک اطلاعاتی نسبت به دیگر موارد مشابه می باشد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.