اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 اسفند 1391 / کد مطلب: 5523 / نظرات: 0


طرح " آرامش بهاری " در 13 بقعه متبركه سبزوار اجرا می شود


طرح  آرامش بهاری  در 13 بقعه متبركه سبزوار اجرا می شود  سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار از اجرای طرح' آرامش بهاری' در 13بقعه متبركه این شهرستان خبر داد .
   
 به گزارش سبزوارپیام ، حجت الاسلام و المسلمین ' محمد صفرپور ' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : طرح آرامش بهاری ویژه ایام نوروز با برنامه های متنوع برای زائران و مسافران نوروزی در جوار امام زادگان و بقاع متبركه سبزوار اجرا می شود.

وی به برپایی خیمه معرفت در ایام نوروز در امامزاده شعیب سبزوار اشاره كرد و گفت : در این خیمه غرفه هایی با عنوان عفاف و حجاب ، مشاوره ، كودك ، پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات دینی ایجاد می شود.

وی از برگزاری مسابقه هفت سین قرآنی در امامزاده شعیب سبزوار هم خبر داد و افزود : از یك ماه پیش برای این مسابقه به موسسات و مراكز فعال قرآنی و دانشگاه ها فراخوان داده و از آنان دعوت كردیم كه ایده های خود را تا 25 اسفندماه اعلام كنند.

وی با بیان اینكه طرح های رسیده مورد داوری قرار گرفته و از بین این طرح ها همزمان با شب میلاد حضرت زینب (س) یك طرح برتر انتخاب می شود ،افزود : این طرح برتر(سفره هفت سین قرآنی ) در زمان تحویل سال ارائه می شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار برنامه هایی از قبیل تلاوت قرآن كریم، پخش مناجات، اجرای تواشیح ، اجرای سرود و همخوانی، سخنرانی، مداحی، قرائت دسته جمعی دعای فرج، قرائت دعای تحویل سال و پخش پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب بعد از تحویل سال را از جمله برنامه های ویژه لحظه تحویل سال در بقاع متبركه این شهرستان ذكر كرد.

حجت الاسلام 'صفرپور ' اضافه كرد : طرح آرامش بهاری در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری كه می فرمایند 'بقاع متبركه باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند 'و همچنین به پیروی از سخنان امام راحل (ره) كه ما می خواهیم در پناه این بقاع متبركه مردم با آرامش زندگی كنند، برگزار می شود. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.