اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 اسفند 1391 / کد مطلب: 5525 / نظرات: 0


تلفات انسانی در محورهای سبزوار نسبت به سال گذشته 51 درصد كاهش داشت


 فرمانده پلیس راه سبزوار از كاهش 51 درصدی تلفات انسانی در محورهای این شهرستان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

 به گزارش سبزوارپیام ، سرهنگ 'محمد ستوده ' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود : با همت و تلاش نیروهای این فرماندهی و اقدامات انجام شده ، امسال میزان تلفات جاده ای نسبت به زمان مشابه سال گذشته را در شهرستان سبزوار 65 نفر كاهش داشت .

وی با قدردانی از همكاری همه دستگاه های خدماتی و امداد نجات شهرستان سبزوار گفت : این هم افزایی و همكاری دستگاه های اجرایی باعث شد امسال تفاوت چشمگیرتری به نسبت سال های گذشته در كاهش تلفات جاده ای شاهد باشیم.

وی با بیان اینكه تدابیر خوب و تشدید عوامل كنترلی در همه معابر در كاهش تلفات جاده ای بسیار تاثیرگذار بوده است ، افزود : خوشبختانه توجه به این عوامل موجب شد هر سال نسبت به سال گذشته با كاهش بهتری روبرو شویم.

فرمانده پلیس راه سبزوار بر آموزش ، مهندسی ترافیك و اجرای قوانین و مقررات به عنوان سه ركن از اركان ترافیك در جهت كاهش حوادث و سوانح جاده ای تاكید و گفت : فعالیت ها را بر مبنای توجه به این سه عامل برنامه ریزی كرده ایم.

سرهنگ 'ستوده ' با اشاره به اهمیت آموزش و اطلاع رسانی در كاهش حوادث ، افزود : آموزش را از مدارس بویژه مدارس واقع شده در حاشیه راه ها ، ادارات ، مساجد ، مدیران فنی موسسات مسافربری ، دهیاران ، اعضای شوراهای اسلامی و رانندگان وسائل نقلیه عمومی ، باربری و مسافربری به منظور ارتقای فرهنگ ترافیك را آغاز كرده و هدف قرار داده ایم .

وی در پایان افزود : به منظور هوشیاری بیشتر رانندگان در راستای حفظ امنیت و سلامت سرنشینان اقدامات كنترلی برای ناوگان حمل و نقل در سرتاسر حوزه استحفاظی تشدید شده است . 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.