اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 اسفند 1391 / کد مطلب: 5536 / نظرات: 0


امام جمعه ششتمد: تلاش کنیم تا قرآن در زندگی تبلور یابد


حسین پور/امام جمعه ششتمد در جمع فعالان قرآنی ششتمد گفت: همه ما باید در جهت انس بیشتر با قرآن تلاش نمائیم و با یادگیری ، قرائت ، تدبر در قرآن ،عمل به آن، حفظ و حتی شنیدن قرآن در جهت این مهم یعنی مأنوس شدن با این کتاب آسمانی گام برداریم.
ثباتی مقدم افزود: خانواده ها بایستی تلاش نمایند تا فرزندان خود را با همنشینی با قرآن بیمه نمایند و قطعاً کسی در سر سفره قرآن بنشیند منحرف نخواهد شد و اگر در سر سفره غیر قرآن بنشیند منحرف می شود.
وی ادامه داد: فلسفه هدیه دادن قرآن در آغاز زندگی مشترک اینست که می خواهیم فرزندانمان با قرآن این کتاب هدایت گر زندگی خود را آغاز کنند.
امام جمعه ششتمد اظهارداشت: با تدبر در قرآن از تجملات و تشریفات بیهوده خودداری خواهد شد و سبقت گرفتن در این کارها از بین خواهد رفت و به سفارش قرآن سبقت گرفتن ما به سمت کارهای خیر معطوف می گردد.
وی ادامه داد: قرآن نسخه شفا بخشی برای همگان است به شرط اینکه به آن عمل کنیم و تلاش نمائیم که قرآن در زندکی ها تبلور یابد.
ثباتی مقدم گفت: پیامبر اسلام به مدد قرآن از نسل جاهلی زمان خود یاسرها ، عمارها و بلال ها را تقدیم جامعه بشری کرد.
وی افزود: البته باید مراقبت نمائیم که از قرآن استفاده ابزاری نکنیم و قرآن خواندن ما برای مطرح شدن و ریاکاری نباشد و از همنشینی با قرآن به قصد کسب و کار استفاده نکنیم
امام جمعه ششتمد ادامه داد: بالاترین مقام ها بهشتی از آن کسانی است که قرآن می خوانند برای زانو زدن و تواضع به مقام قرب الهی و این باید مورد توجه فعالان قرآنی قرار گیرد






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.